iPod Touch lader
Fra : Steen

Dato : 31-07-09 14:46

Kan en iPod Touch (1G) lades med samme lader/dock som en iPhone 3G?

--
iPhoneSteen

Fra : Morten Lind

Dato : 31-07-09 16:13

Steen <isteen+usenet@gmail.com> wrote:

> Kan en iPod Touch (1G) lades med samme lader/dock som en iPhone 3G?

Ja.

M.

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-07-09 17:10

I virkeligheden kan alle iPod vel bruge den samme lader, bortset fra de
allerførste uden dock-connector. Dock'en skal naturligvis passe i facon
til de pågældende apparat, men den er jo ikke obligatorisk. Man bruger
den jo kun fordi, det ser pænt ud at have apparatet stående i den. Selve
opladeren og ledningen passer til dem alle, og det er faktisk smart. Vi
har efterhånden en del forskellige iPod og iPhone her i familien, så vi
er glade for blot at kunne dele opladere.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ole V Jensen

Dato : 01-08-09 19:23

> I virkeligheden kan alle iPod vel bruge den samme lader, bortset fra de
> allerførste uden dock-connector.

Den lader jeg har til min iPod Mini kan ikke bruges til min iPod Touch,
og der er træls.

mvh
Ole-J

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-08-09 19:27

Ole V Jensen <not@available.dk> wrote:

> Den lader jeg har til min iPod Mini kan ikke bruges til min iPod Touch,
> og der er træls.

Er det en firewire lader ?

/thomas

Fra : Ole V Jensen

Dato : 01-08-09 21:03

> Er det en firewire lader ?

Ja.

mvh
Ole-J

Fra : Steen

Dato : 31-07-09 17:37

> Ja.
>
> M.

Fino. Jeg har lige købt en brugt Touch til konen, som har slidt sin Palm
op. Det er da rart, at de begge kan "tankes op" med den samme dock
--
Steen