Meget spooky film
Fra : Steen

Dato : 16-09-09 21:13

Jeg så Funny Games (US) i aften: http://www.imdb.com/title/tt0808279/

Udover det var en film der var skruet rigtigt godt sammen, næsten som en
klassisk Hitchcock, så var der enkelte finurligheder.

MULIG SPOILER:
..
..
..
..
..
..

Den måde som psykopaten talte til kameraet på, den måde han pludseligt
spolede handlingen tilbage på...for at ændre på drabet på hans
med-psykopat - det gjorde at man pludseligt satte sig op i stolen og
tænkte "hvad er nu det her for noget"!

Andre der har set den, eller kan hitte på lignende spooky film?

--
Steen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-09-09 12:39

Steen wrote:
> [...]
> klassisk Hitchcock, så var der enkelte finurligheder.
> Andre der har set den, eller kan hitte på lignende spooky film?

Jeg har set den tyske version.... Det er da den tyske der er den
originale ikke?
Den er ret skræmmende.

// Hans

Fra : Steen

Dato : 17-09-09 14:54

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Jeg har set den tyske version.... Det er da den tyske der er den
> originale ikke?
> Den er ret skræmmende.
>
> // Hans

Jo, det er en amerikansk remake. Det er ikke en film man skal se, lige
før man går til fest
--
Steen

Fra : JYH

Dato : 17-09-09 15:08

Steen wrote:

> Jo, det er en amerikansk remake. Det er ikke en film man skal se, lige
> før man går til fest

Fuldstændig enig.
Der er stor risiko for at falde i søvn, og aldrig komme til festen.