Hancock
Fra : Steen

Dato : 04-09-09 22:32

Der blev jeg alligevel overrasket!
Jeg havde ingen forventninger eller viden om filmen, andet end at jeg
vidste Will Smith var med.
Uden at skulle spolere noget for dem der planlægger at se den, må jeg
sige handlingen overraskede mig. Filmens kvalitet kan diskuteres, men
handlingen var alligevel en smule original

--
Steen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-09-09 09:32

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> sige handlingen overraskede mig. Filmens kvalitet kan diskuteres, men
> handlingen var alligevel en smule original

HANCOCK er et bryggeri

Fra : Steen

Dato : 05-09-09 09:56

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote:

> "Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> HANCOCK er et bryggeri

Næ. Det er en fabrik der laver en form for væske, de kalder øl
--
Steen

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 05-09-09 20:11

"Steen" <> skrev i meddelelsen ...

> Næ. Det er en fabrik der laver en form for væske, de kalder øl

Og det gør de med rette. Derimod passer din beskrivelse på
landets største bryggeri.

mvh
Henning

Fra : Steen

Dato : 05-09-09 22:05

Henning Præstegaard <onkelhenning@not.vallid> wrote:

> Og det gør de med rette.

Hver sin lyst

--
Steen

Fra : Michael 'silver'

Dato : 05-09-09 23:00

Filmens kvalitet kan diskuteres, men
> handlingen var alligevel en smule original

Hehe ja det er en af de bedre indgangsvinkler til sådan en slags film, det
var også derfor at mig og min bifmakker valgte at tage ind og se den :). Er
lidt rodet men ellers en rigtig udemærket film hvor WS gør det ganske godt
syntes jeg :).

Mvh
Silver.

Fra : Steen

Dato : 06-09-09 10:01

Michael 'silver' <dsl469016@vip.cybercity.dk> wrote:

> lidt rodet men ellers en rigtig udemærket film hvor WS gør det ganske godt
> syntes jeg :).

Han er faktisk bedre til at spille bums, end han er som helt
--
Steen

Fra : KIm2000

Dato : 06-09-09 20:47

> [...]
> sige handlingen overraskede mig. Filmens kvalitet kan diskuteres, men
> handlingen var alligevel en smule original

Ja, en fed ide, men den bliver aldrig rigtig sjov og den sidste halve time
synes jeg godt nok falder ret meget igennem.