For at sætte tingene i relief
Fra : Kim2000

Dato : 26-08-09 19:45

Ghost Rider 49,- kr. hos superbrugsen som dvd
Ghostrider 219,- hos Expert som BR (det billigeste sted på nettet var vist
119).

Hvorfor i alverden skal man give mere for en 2-3 år gammel film bare fordi
den er på et "hip" medie. Svaret er vel at det er et "hip" medie.

Filmen er iøvrigt ualmindelig ringe, langt langt langt værre end Hulk.
Forfærdelig film faktisk.

Fra : Lyrik

Dato : 27-08-09 11:22

Den 26.08.2009 kl. 20:44 skrev Kim2000 <kim2000@surfer.dk>:

> [...]
> fordi
> den er på et "hip" medie. Svaret er vel at det er et "hip" medie.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Du bliver ved med at klage over Blu-Ray.selv om de rasler ned i pris.
Det er jo ikke dit medie, du har taget skarpt afstand fra det, ligesom Bo,
som måske bare ikke gider det eller har plads til det.
Men det er mit foretrukne medie. Må jeg have lov at synes om det?

Der er det ved Blu-ray at når filmen er noget crap, som Ghost Rider, så
kan man nyde skarpheden, kvaliteten og de flotte billeder.

Lad mig sammenligne det med noget andet:
"Den lille pige i flade sko" er billig og go'!" men når du skal have noget
op på væggen i værkstedet, noget blikfang, så vælger du "Ridgids
værktøjskalender med pin-ups"

Det er altid go' værkstedshumor at have noget lækkert at se på!

--
Hilsen
Jens Erik Bech

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-09 09:36

Kim2000 wrote:

> Hvorfor i alverden skal man give mere for en 2-3 år gammel film bare
> fordi den er på et "hip" medie. Svaret er vel at det er et "hip"
> medie.

Gad vide hvor lang tid du har tænkt dig at være bitter over, at du ikke har
råd til Blu-Ray.

--
/ Thomas - som elsker Blu-Ray

Fra : KIm2000

Dato : 06-09-09 21:12

"Thomas" <...> skrev i meddelelsen

> Gad vide hvor lang tid du har tænkt dig at være bitter over, at du ikke
> har råd til Blu-Ray.

Jeg har BR i computeren, men ikke på vilkår om jeg gider betale ekstra for
at få en blå boks istedet for en sort. (Man kan sikkert koble det sammen med
tv´et men det har aldrig været aktuelt) Men som jeg siger, når BR koster det
samme som dvd og afspilleren koster de der 3-400 kroner, så køber jeg det
sikkert også.

Fra : Steen

Dato : 29-08-09 16:51

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> [...]
> den er på et "hip" medie. Svaret er vel at det er et "hip" medie.
>
> Filmen er iøvrigt ualmindelig ringe, langt langt langt værre end Hulk.

Et andet eksempel som jeg modtog i dag.
Mænd der hader kvinder
DVD: 169,-
BD: 199,-

Og så kommer nogle film hurtigere ud på BD.

Jeg er såmænd godt tilfreds

--
Steen

Fra : Jesper Lund

Dato : 29-08-09 17:09

Steen wrote:

> Et andet eksempel som jeg modtog i dag. Mænd der hader kvinder
> DVD: 169,-
> BD: 199,-

Efter et par måneder eller uger i UK
BD: 199 kr
DVD: 59 kr

Ved introduktionen er prisforskellen beskeden, men den vokser ret hurtigt
betydeligt.

--
Jesper Lund

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 29-08-09 22:33

Kim2000 skrev:
> [...]
>
> Hvorfor i alverden skal man give mere for en 2-3 år gammel film bare fordi
> den er på et "hip" medie. Svaret er vel at det er et "hip" medie.

Det er vel fair nok at industrien skal tjene udviklingsomkostningerne
ind igen, men jeg tror ikke på at det forklarer hele forskellen.

Jeg husker overgangen fra lp til cd, hvor cd'er også i lang tid var
dyrere, skønt produktionsomkostningerne var langt lavere end for lp'er.
Siden er det vist blevet omvendt (lp'er er dyrere end cd'er), fordi
lp'er nu er et nichemarked.

Lige som Kim vil jeg lade Blu-ray fanboys om at betale overprisen i det
første stykke tid, og så købe Blu-ray når det kan fås til en rimelig
pris. Mest som en fremtidssikring, for det varer nok noget inden jeg får
råd til fremvisningsudstyr, så jeg kan se forskel.

Mikkel