Eden Lake - god thriller/gyser
Fra : Optimus Prime

Dato : 26-08-09 07:17

Mindes ikke den har været omtalt i gruppen før

http://www.imdb.com/title/tt1020530/

Så den igår og vil give den min anbefaling - der er vist ikke meget vi
ikke har set før (låner en del fra den franske Ils); men den er ret
intens og i modsætning til mange nyere gysere formåede den at fange mig
i en grad så jeg sad og ønskede jeg kunne blande mig og straffe de skyldige

Fra : John Hastesag

Dato : 27-08-09 00:24

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> og i modsætning til mange nyere gysere formåede den at fange mig i en grad
> så jeg sad og ønskede jeg kunne blande mig og straffe de skyldige

Helt enig og en slutning som vel ikke kan kaldes "feel good". Filmen er
rigtig gennemført ond. Og lige som du, sidder man og har virkelig lyst til
at gøre slemme ting ved de psykopater som desværre ikke er særligt langt
fra virkeligheden.