Kan finde musen og alligevel ikke....
Fra : Brian Mortensen

Dato : 01-08-01 13:28

Hejsa,

Jeg har et lille problem med en mus der findes og alligevel ikke...

Når jeg kører "Tilføj ny hardware" i Win95 så finder 95 ud af
at der er tilsluttet en mus til serial porten og installer driveren,
men
når jeg genstarter så får jeg igen beskeden om at der ingen mus
er installeret og om jeg ønsker at rette det...

Nogen forslag til hvad der kan være galt?

Musen virker, har testet i en anden comp. Porten må ligesom også
være intakt ellers ville den vel ikke finde musen? Der er ingen
hardware konflikter iflg. enhedshåndtering .....

Jeg har været nødsaget til at benytte en adapter fra en PS/2 til en
serial
for at kunne tilslutte musen.. Men adapteren må vel også skabe
forbindelse
ellers ville Windåze vel ikke kunne finde den...

--

/Brian Mortensen
~[Hic Rapio Te In Astra]~