på tur ...
Fra : Søren

Dato : 21-09-09 13:30

Fra : KentBM

Dato : 21-09-09 20:28

Søren skrev:
> http://www.youtube.com/watch?v=aRaNu97sEUM

Flot reklame. Men lidt for rystet efter min mening. Jeg troede, at alt
det dogme film var forsvundet.

1. Manden betaler ikke for benzinen. Tsk, tsk.
2. Skuespilleren kører normalt knallert 45, hvilket kan ses af, at han
kører inde i højre side i stedet for midt på vejen, hvor han retteligt
hører hjemme.
3. Det er den fedeste Harley Davidson lyd den Moto Guzzi har.

--

Kent

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 22-09-09 07:07

KentBM skrev den 21 sep 2009 i

> [...]
> retteligt hører hjemme.
> 3. Det er den fedeste Harley Davidson lyd den Moto Guzzi har.

Og: sikke en måde at lade benene flagre på, da han sætter igang på
grusvejen i starten af filmen

Fra : daniel

Dato : 22-09-09 02:06

On Sep 22, 8:06 am, Arne Lorenzen <a...@nospam.dkfritidmotorcykel.dk>
wrote:

> Og: sikke en måde at lade benene flagre på, da han sætter igang på
> grusvejen i starten af filmen
>
> --
> Mvdlh - Arne Lorenzen /http://dfmc.dk/?id=183

Som animator lagde jeg også mærke til at forlygten lige havde fået
lidt ekstra blus i visse scener :)

Fra : Armand

Dato : 24-09-09 16:25

Søren skrev:
> http://www.youtube.com/watch?v=aRaNu97sEUM

Tjaeh :-/

Hvorfor fanden bruger man ikke rutinerede motorcyklister istedet for én
fra firmaet eller en hyret skuespiller/model til slige film-jobs :-|
Klippet er en klassisk "find fem fejl" -opgave (eller måske ligefrem 24
fejl, á til årets julekalender-quizz!) som jég som garvet motorcyklist
ærgrer mig over den manglende kvalitet i, også til trods for at man
bruger Guzzi'en grundigt i focus!

--
Armand.