Sydsverige
Fra : Søren

Dato : 21-09-09 13:07

Hey

Nogen der kender et godt og naturskønt sted i SydSverige
til et weekendophold. Enten lille hotel eller B&B... måske
med en sø hvor man kan låne en båd til rotur eller hvad ved jeg...

Søren

Fra : daniel

Dato : 21-09-09 07:06

On Sep 21, 2:07 pm, Søren <a...@a.com> wrote:
> [...]
> til et weekendophold. Enten lille hotel eller B&B... måske
> med en sø hvor man kan låne en båd til rotur eller hvad ved jeg...

uh, kender ikke lige overnatnings steder... men der er to
nationalparker i Skåne (jeg boede der i 7 år næsten) en i midten af
Skåne som er utroligt flot, men nok ikke mere end en tur værd, ikke
overnatte der.
ude..helt ude, i syd øst er den anden, der ligger nogle små byer
omkring med sommerhuse og supermarkeder, fantastisk smukt område og så
er der en cider fabrik (hvor de lokale købe tønder af alkohol...men
det er vist ikke officielt) jeg ville anbefale at finde noget derude
omkring, der er gode veje og flot natur.

lige nu kan jeg ikke lige huske navne på stederne...men det er helt
syd øst...

Fra : Biker-Torben®

Dato : 21-09-09 14:09

Der er en del inspiration at hente her: http://www.sydsverige.dk/

--
Torben

Fra : Søren Ottosen

Dato : 21-09-09 17:00

> Nogen der kender et godt og naturskønt sted i SydSverige
> til et weekendophold. Enten lille hotel eller B&B... måske
> med en sø hvor man kan låne en båd til rotur eller hvad ved jeg...

Hej

Vi plejer at tage et par overnatninger i en weekend her om efteråret i
Knäred ´, Flammabadets camping. Der er nogle hytter man kan leje for næsten
ingen penge.
Det ligger i et fantastisk flot område med masser af mulighed for vandreture
og fisketure.
ca 2 timers kørsel fra Øresundsbroen

Søren

Fra : Finn

Dato : 21-09-09 17:46

www.danecamp.dk

Har lukket i år, men ligger midt i
naturen ved skov og strand

Finn VFR800

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-09-09 20:35

Søren skrev:
> Hey
>
> Nogen der kender et godt og naturskønt sted i SydSverige
> til et weekendophold. Enten lille hotel eller B&B... måske
> med en sø hvor man kan låne en båd til rotur eller hvad ved jeg...

Kullen er hyggelig. Bered dig på turistpriser.

--
vh
Torben

Fra : Jørgen Gerdorf

Dato : 22-09-09 18:46

"Søren" <a@a.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> til et weekendophold. Enten lille hotel eller B&B... måske
> med en sø hvor man kan låne en båd til rotur eller hvad ved jeg...

Søren.

Kig på disse B&B steder:

http://www.sydsverige.dk/?pageID=693

http://www.sydsverige.dk/?pageID=470

http://www.sydsverige.dk/?pageID=531

Eller søg selv på: http://www.sydsverige.dk/?pageID=444

Mvh
Jørgen

Fra : Søren

Dato : 23-09-09 09:29

mange tak !

Fra : Hekto

Dato : 23-09-09 12:18

Prøv at søge på nettet efter Humlaslingan.

Fra : Armand

Dato : 24-09-09 16:18

Søren skrev:
> Hey
>
> Nogen der kender et godt og naturskønt sted i SydSverige
> til et weekendophold. Enten lille hotel eller B&B... måske
> med en sø hvor man kan låne en båd til rotur eller hvad ved jeg...

Nope!

Til gengæld ved jeg at Sverige har været druknet i myg netop i år, og
mygge-sæsonen er næppe ovre endnu

--
Armand.

Fra : Western

Dato : 24-09-09 21:36

"Armand" skrev

> Nope!
>
> Til gengæld ved jeg at Sverige har været druknet i myg netop i år, og
> mygge-sæsonen er næppe ovre endnu
>
> --
> Armand.

Jeg var i Sverige - overvejende Skåne - hele søndagen (på mc), og jeg så
ikke en eneste levende myg. Men måske et par afdøde på kåbe- og
visirglasset

--

Leif Westen

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-09-09 09:05

Armand wrote:

> Nope!
>
> Til gengæld ved jeg at Sverige har været druknet i myg netop i år, og
> mygge-sæsonen er næppe ovre endnu

Lokalt fænomen. Så ingen(!) myg ved Kullen for ~5uger siden. Til gengæld
var der både mange mariehøns og turister. Nogen steder i østsverige løb
de simpelthen tør for myggegift..

--
vh
Torben

Fra : Dennis Hansen

Dato : 27-09-09 18:31

Armand skrev Den. 24-09-2009 17:18:

> Nope!
>
> Til gengæld ved jeg at Sverige har været druknet i myg netop i år, og
> mygge-sæsonen er næppe ovre endnu

Borås for 3 uger siden, var på myggejagt, men fandt ingen.

Dennis Hansen