Re: sporkatten
Fra : Ern Yoka

Dato : 01-08-01 13:08

Hej Birte.
Sikke en herlig historie *LOL* Og jeg kan godt forestille mig det
ansigtsudtryk Robin har haft

Efter min mening bør du blive ved med at lade dine katte have halsbånd, også
efter de er blevet øremærkede, det er nemmere for evt. jægere at se et
halsbånd på afstand, så man med det samme kan se at katten "hørør til". Men
selvfølgelig....hvis de tager dem af.... *LOL*

Det er specielt at Robin og ræven er gode venner. Jeg mente at ræve ÅD katte
(når de altså kunne fange dem) men det er måske gammel overtro?

Venlig hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com

No outfit is complete without a few cat hairs.

Posted from [195.97.164.98] by way of f81.law11.hotmail.com [64.4.17.81]