Track&Trace nummer fra postdk's side
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 01-08-01 13:05

Hej alle jer derude.

Jeg har et meget simpelt spørgsmål (håber jeg). Er det muligt at få direkte
kontakt med PostDK's server .som holder styr på Track&Trace funktionen, og
hente data fra denne om en pågældende pakke.
Jeg kunne nemlig godt tænke mig at kunne integrere Track&trace i mit ordre
system.

Hvis ja. Hvad hedder deres server og hvordan gør man evt.

Mvh
Thomas Pedersen
www.dvd-centrum.dk

Fra : Thomas L. Kjeldsen

Dato : 01-08-01 13:48

In article <9k8r2l$jgf$1@eising.k-net.dk>, Thomas Pedersen wrote:

> Jeg har et meget simpelt spørgsmål (håber jeg). Er det muligt at få direkte
> kontakt med PostDK's server .som holder styr på Track&Trace funktionen, og
> hente data fra denne om en pågældende pakke.

Det ved jeg ikke, men prøv at skriv eller ring til dem.

mvh Thomas

Fra : Steffen V Petersen

Dato : 02-08-01 09:35

> [...]
> hente data fra denne om en pågældende pakke.
> Jeg kunne nemlig godt tænke mig at kunne integrere Track&trace i mit ordre

Jeg skrev og spugte om det samme - her er svaret:

PostDK> Hej Steffen
PostDK>
PostDK> Tak for din mail.
PostDK> Hvis man vil søge på stregkoden "CI123456789DK", så skal URL'en se
således ud:
PostDK> |http://www2.postdanmark.dk/gtt/owa/packgtt.list?
PostDK> i_stregkode=ci123456789dk|
PostDK>