Støt underskriftindsamlingen for gratis HP~
Fra : CC

Dato : 31-08-09 22:04

Fra : Niels Christensen

Dato : 01-09-09 17:54

Jeg ville aldrig udsætte nogen for den vaccine, om så jeg blev betalt for
det. Der er lidt om vaccinen på dansk her:
http://helsekonsulenten.dk/?Nyhedsbrev:16-03-09%3A_%22Gardasil%22%3A_Farlig_vaccine_mod_livmoderhalskr%E6ft

Prøv også at søge på "Gardasil" inde på http://mercola.com . Hvis du læser
det, så vil du nok også holde dig fra det stads, der formentlig forårsager
flere dødsfald end det forhindrer.

Niels

Fra : CC

Dato : 01-09-09 19:19

"Niels Christensen" skrev i meddelelsen
> [...]
> det, så vil du nok også holde dig fra det stads, der formentlig forårsager

Pudsigt at alle hit ender tilbage på "Dr. Mercola" eller mercola.com
En mand - En helsedoktor. Hvis han er udlært læger - kommer med en række
påstande, som umiddelbart ikke kan underbygges ved, at søget på nettet.

Men selvfølgelig kan vi stoppe sygdommen - Vi kan bare lade være med, at gå
i seng med kvinder...........................

Fra : Niels Christensen

Dato : 02-09-09 22:08

Livmoderhalskræft har i mange år været i stærk tilbagegang, som man kan læse
på vitaminforeningens website:
http://vitaminforeningen.dk/Article.aspx?id=16 , så det er en sygdom, der i
forvejen er på vej ud.

Man kan, som du siger, stoppe sygdommen ved at lade være med at gå i seng
med kvinder (i flertal) og nøjes med at gå i seng med én kvinde. Det vil
stoppe ikke bare livmoderhalskræft, men også de andre kønssygdomme, jalousi,
skyldfølelse, familietragedier etc. etc.

Fra : CC

Dato : 02-09-09 23:31

> [...]
> stoppe ikke bare livmoderhalskræft, men også de andre kønssygdomme,
> jalousi, skyldfølelse, familietragedier etc. etc.

Pudsige tal, der er lagt for dagen i 2006. Gid tallene var sande...... De er
jo helt hen i vejret, ligesom konklusionen er.
Gå ind under links, på samme website. Her finder du et link til
http://www.vaccineinfo.dk/
Her findes en artikel: "HPV og livmoderhalskræft"
http://vaccineinfo.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=362&Itemid=66
hvor der bl.a. står "HPV (Human Papilloma Virus) er hovedårsagen til
livmoderkræft - den næsthyppigste kræftform hos kvinder".
Med de tal, der bliver lagt for dagen i denne artikel, er det jo ikke en
sygdom der er ved, at blive udryddet.

Inden du tygger videre på næste afsnit, så vil jeg lige gentage den:
"Men selvfølgelig kan vi stoppe sygdommen - Vi kan bare lade være med, at gå
i seng med kvinder........................... "
og læs så lige dit eget sludder igen. Fuldkommen fejlciteret.

Fra : Niels Christensen

Dato : 03-09-09 20:36

Udmærket artikel CC henviser til:
http://vaccineinfo.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=362&Itemid=66

Læs den og døm selv hvem der har ret.

Fra : KaZ

Dato : 06-09-09 12:22

"Niels Christensen" <helseudsalg@bolignetmail.dk> wrote in message
> Udmærket artikel CC henviser til:
> http://vaccineinfo.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=362&Itemid=66
>
> Læs den og døm selv hvem der har ret.

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro når jeg læser at nogle mener at *alle*
kvinder under 26 skal have en gratis vaccine. Hvad er det man så har med at
gøre?

Fra : Niels Christensen

Dato : 06-09-09 21:02

Det minder mig om nogle af de gamle junkfood reklamer som f.eks. "Intet bord
uden Bähncke".

Fra : KaZ

Dato : 02-09-09 09:03