MS Windows
briani 27239
Synkronisere PC'er
Fra : BorreBoy

Dato : 19-09-09 12:45

Hejsa.

Jeg får snart en lille bærbar, som jeg godt vil kunne synkronisere med min
stationære. Begge er tilsluttet en router.

Helt præcist, så jeg jeg gerne have mine mapper med billeder, dokumenter og
musik til at synkronisere, så hvis jeg sletter et billede på den bærbare og
laver et nyt dokument på den stationære, så synkronisres dette automatisk,
når den bærbare kommer på det lokale netværk...

Nogen der har erfaring med dette?

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 20-09-09 11:55

BorreBoy <thomasXXX@borre.in> wrote:

<snip>

> Nogen der har erfaring med dette?

<http://bizzen.blogs.business.dk/2009/09/16/dropbox-superværktøj-til-del
ing-af-filer-backup-mv>

kort link:

<http://tinyurl.com/l7fp6l>

Smag og behag. Men jeg syntes nu ikke om ideen.

Undersøg evt nogle af de andre forslag.

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.

Fra : BorreBoy

Dato : 20-09-09 13:17

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> BorreBoy <thomasXXX@borre.in> wrote:
>
> <snip>

> <http://bizzen.blogs.business.dk/2009/09/16/dropbox-superværktøj-til-del
> ing-af-filer-backup-mv>

Desværre ikke lige det jeg søger. Jeg ønsker ikke Dropbox, Mesh eller andre
online tjenester.
Blot et program der synkroniserer indholdet af mine mapper

Det drejer sig i øvrigt om ca. 20GB.

Fra : VIP

Dato : 20-09-09 14:21

kig evt på http://allwaysync.com/

--
Venlig hilsen
Viggo

Fra : Hardy Laursen

Dato : 20-09-09 16:27

Hej Med dig !

Brug SyncToy v2.0, så har du hvad du skal bruge.
http://www.microsoft.com/Downloads/details.aspx?familyid=C26EFA36-98E0-4EE9-A7C5-98D0592D8C52&displaylang=en

Med venlig hilsen
Hardy Laursen
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fra : jama

Dato : 23-10-09 14:18

> [...]
> bærbare og laver et nyt dokument på den stationære, så synkronisres dette
> automatisk, når den bærbare kommer på det lokale netværk...

Sorry jeg har ordnet undskyld

Fra : Kim J

Dato : 25-10-09 10:13

Hej Jama,

Jeg benytter flere forskellige computere i forbindelse med mit arbejde. For
at holde dem synkroniserede benytter jeg værktøjet SyncToy, som er et af
Mirosofts programmer. Det virker fint og er gratis.

Find den her:
http://www.microsoft.com/Downloads/details.aspx?familyid=C26EFA36-98E0-4EE9-A7C5-98D0592D8C52&displaylang=en

Hilsen
Kim