Honda VFR 800 '07 Jubilæumsmodel
Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 17-09-09 19:51

Hej..

Er der nogen som ved hvor sjælden VFR'en i denne jubilæumsfarve er???
http://pnwriders.com/cycle-world-international-motorcycle-show/24454-2007-honda-vfr-800-anniversary-regular-editions.html

Er den solgt i Europa eller kun i US? Jeg har fundet en i Yyskland,
prisen er i forvejen rimelig, men ikke fantastisk lav. Så skal jeg tage
den bare fordi den er rimelig i pris og lidt speciel???

Thore

Fra : Richard

Dato : 17-09-09 13:05

VFR i den klassiske rød/hvide/blå bemaling blev også leveret i Japan,
se www.honda.co.jp
Om den kom til EU overhovedet?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : KentBM

Dato : 17-09-09 23:26

Richard skrev:
> se www.honda.co.jp
Det er ret svært at læse. Jeg har vist ikke fået installeret mit
japanske tegnsæt :_)

--

Kent

Fra : jens s

Dato : 17-09-09 16:36

On 18 Sep., 00:26, KentBM <kentF_JERNmagnus...@aim.com> wrote:
> Richard skrev:> sewww.honda.co.jp
>
> Det er ret svært at læse. Jeg har vist ikke fået installeret mit
> japanske tegnsæt :_)
>
> --
>
> Kent

har du set den hos : http://www.bikecenter.dk/bikecenter.asp?ms1=10&ms2=0
og nej, jeg har ikke forbindelser dertil.

jens s
esbjerg

Fra : jens s

Dato : 17-09-09 16:39

On 18 Sep., 00:36, jens s <jc...@hotmail.com> wrote:

> har du set den hos :http://www.bikecenter.dk/bikecenter.asp?ms1=10&ms2=0
> og nej, jeg har ikke forbindelser dertil.
>
> jens s
> esbjerg

ups, var vist lidt hurtig der.
nej, den farve har jeg heller ikke set herhjemme.
min er fra 06 og er "candy glory red"

jens s

Fra : Armand

Dato : 18-09-09 19:50

jens s skrev:

> ups, var vist lidt hurtig der.
> nej, den farve har jeg heller ikke set herhjemme.
> min er fra 06 og er "candy glory red"

Hvis man er til slige sager skal man være beredt på at bruge pengene.
Jubilæums-modeller i begrænset serie er beregnet til netop at plukke
fanatikerne :-|

Når det er sagt, må netop den sølv/røde VFR fra Honda's 50' jubilæumsår
i '98 må da være den eneste egentlige jubilæumsmodel :-|

--
Armand.

Fra : Ole Hansen

Dato : 18-09-09 09:58

Thore Jensen Bergenstoff wrote:

> Er den solgt i Europa eller kun i US? Jeg har fundet en i Yyskland,
> prisen er i forvejen rimelig, men ikke fantastisk lav. Så skal jeg tage
> den bare fordi den er rimelig i pris og lidt speciel???

Ingen anelse.. Jeg synes du skal købe den, fordi det er sådan en du vil
have (antager jeg) og den ser forbandet fed ud i den lakering..

--
Ole Hansen

Fra : Simon

Dato : 18-09-09 19:33

> Er der nogen som ved hvor sjælden VFR'en i denne jubilæumsfarve er???

Pudsigt, der er en på et US ER6-forum som netop har skiftet til sådan een!
- personligt synes jeg meget bedre om de ensfarvede...

--
Simon, Århus
Kawa ER-6n '07

Fra : N/A

Dato : 18-09-09 19:50

Fra : N/A

Dato : 18-09-09 19:50

Fra : Richard

Dato : 18-09-09 16:02

On 18 Sep., 20:50, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> Når det er sagt, må netop den sølv/røde VFR fra Honda's 50' jubilæumsår
> i '98 må da være den eneste egentlige jubilæumsmodel :-|

VFR Special Limited-udgaven skulle svjv fejre 25 år for de blå/rød/
hvide VF-F endurance racere og så VF750F fra 83.

Se http://www.honda.co.jp/news/2006/2061207-vfr.html og "undersæt" den
pressemeddelelse på fx www.google.com/translate

Bemærk at ydelsen i JP er droslet til 80 samurai-hypper

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Christian Bøge Mikke~

Dato : 20-09-09 08:56

"Thore Jensen Bergenstoff" <crap@bergenstoff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er i forvejen rimelig, men ikke fantastisk lav. Så skal jeg tage den bare
> fordi den er rimelig i pris og lidt speciel???

Uanset hvad, så er den godt nok super sexet i den blå, hvid røde lakering =)

Fra : Richard

Dato : 22-09-09 12:25

On 17 syys, 23:26, KentBM <kentF_JERNmagnus...@aim.com> wrote:

> Det er ret svært at læse. Jeg har vist ikke fået installeret mit
> japanske tegnsæt :_)

To tip til at navigere på japanske som honda.co.jp og web-sites med
mange andre ikke-latinske bogstaver:

* Når du kører musen over links på siden, viser statuslinien i Firefox
link i latinske bogstaver og i Honda's tilfælde på engelsk og i
(rimelig) klar tekst, så du let finder ind i fx presslibrary

* Kopier URL'en/link'et ind i fx google.com/translate, så får du
oversat siden til fx engelsk og kan navigere på siden, som var den på
engelsk (så langt siden er skrevet forniúftigt, det ved andre som fx
Jacob Bunk mere om

Sværere er det ikke – og der venter rigtig mange spændende oplysninger
rundt omkring på de japanske mc-sites

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK