Biker tour in Schwarzwald - låne kataloget
Fra : Niels Rasmussen

Dato : 17-09-09 05:14

Jeg skriver for at høre, om der er nogen, som ligger inde med kataloget,
og om jeg kan låne det.

Jeg har søgt på nettet og biblioteker, men kan ikke finde det. På
http://www.sunrise-bike-travel.de/ skulle man kunne købe kataloget, men
jeg får mine mails retur, da hjemmesiden er under rekonstruktion.

Hilsen
Niels

Fra : Simon

Dato : 17-09-09 15:57

Jeg har fået et fra Louis som hedder "TourenPlaner Alpenländer" - men det
er ikke dét?... (Århus, kan lånes...)

--
Simon | __o
Men are from here, and women | _`\ \_

Fra : Richard

Dato : 17-09-09 12:57

On 17 Sep., 06:14, Niels Rasmussen <boell...@stofanet.dk> wrote:
> Jeg skriver for at høre, om der er nogen, som ligger inde med kataloget,
> og om jeg kan låne det.

Kender det ikke, men mc-bladet 'Motorrad&Reisen har' en del
tursforslag til download, også flere til Schwarzwald:
http://www.motorradundreisen.de/reisedatenbank/

Evt. til supplement

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 18-09-09 14:52

- tak for det gode link!

- har skrevet til den tyske turistinformation og får nu tilsent
kataloget Biker ture i Schwarzwald - nice!
Niels