Bolt str til Lamda sonde
Fra : Ukendt

Dato : 16-09-09 22:43

Vedr projekt
Busa ,compressor

Er der lige nogen der ved hvad str bolt man bruger i udstødningen
Jeg har 3 forskellige lamda sonder til at ligge og det er samme str , men
hvad hedder bolten i str og gevind type

PE

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-09 23:24

Har fået svar

18m x 1,5

"PE" >

Fra : Anders Majland

Dato : 17-09-09 07:43

Sig gerne til hvis du findet et billigt sted at købe svejsemøtrikkerne

/A

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-09 16:08

Var lige nede ved Sanistål

Dem har vi ikke , men prøv ...................

Hvor mange skal du bruge hvis jeg kan skaffe og skal det være
svejsemøtrikker

PE

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-09-09 19:21

> Hvor mange skal du bruge hvis jeg kan skaffe og skal det være
> svejsemøtrikker

Jeg er aftager af 20-30 stk møtrikker i M18 X 1,5 hvis de ikke er for
dyre.

--
Jens Jacob Bager Jensen
Suzuki SV 1000 N '05, Suzuki DR 650 Dakar '90

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-09 20:43

Ja så har du da ikke sagt for meget ;)

Hvad der er dyrt for dig gætter jeg mig så til

Men du får dem for 3825,kr sort + moms

Pe

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-09 14:18

Så blev der købt 2 stk , som nok skal deles i 2 så 4 stk haves

PE

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 18-09-09 15:41

> Så blev der købt 2 stk , som nok skal deles i 2 så 4 stk haves

Hvor køber man dem henne?

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-09 17:05

Jeg har købt dem ved en traktor landbrugs forhandler

ca 20 kr stk som så skal deles i 2 fordi de er ca 15mm tykke

PE

Fra : Simon

Dato : 18-09-09 20:55

Anders Majland wrote:
> Sig gerne til hvis du findet et billigt sted at købe svejsemøtrikkerne

Jeg fik en hos Mekonomen til en ca 30 kroner tror jeg... Ikke møtrik, men
gevindring som denne:
http://webshop.nordicturbo.dk/products/productinfo.aspx?productid=2171&MenuItemID=158

--
Simon, Århus
Kawa ER-6n '07

Fra : S.B.

Dato : 19-09-09 15:05

"PE" <x112kvik4u (a) dotcomprik. DK> skrev i en meddelelse
> Har fået svar
>
> 18m x 1,5
>
> "PE" >

18 m?
Dælme da lidt en boltlængde den der

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-09 15:12

Ha ha

Ja det er jo til en stor MC , ikke sådan en knallert du futter rundt på

Men det alså hullets diameter der er 18 meter , og sikkert derfor de ikke er
lagervarer i Dagligbrusen ;)

PE

Fra : Steen Gruby

Dato : 19-09-09 17:03

On Sat, 19 Sep 2009 16:12:05 +0200, "PE" <x112kvik4u (a) dotcomprik.
DK> wrote:

Hej PE.

>Men det alså hullets diameter der er 18 meter , og sikkert derfor de ikke er
>lagervarer i Dagligbrusen ;)

Det er sørme noget af en "hulahop" ring den.
Har du en vægtangivelse på den

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo