MS Windows
briani 27239
Systemfejl ved tilslutning til trådløst ne~
Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 16-09-09 12:58

Jeg prøver at finde ud af hvorfor en opdateret XP-maskine pludselig går
ned (automatisk genstart) ved tilslutning til visse trådløse netværk, og
jeg er opmærksom på at spørgsmålet måske hører til i en af
netværksgrupperne.

Det er en bærbar FS Amilo, og jeg har en tilsvarende, som ikke giver
problemer. I systemloggen optræder fejlene selvfølgelig, men hvordan
kommer man videre derfra? Har andre oplevet tilsvarende fx efter seneste
MS-opdateringer? Det er Windows' administration for WiFi der benyttes.

--
Niels

Fra : Lars E. P.

Dato : 17-09-09 07:36

16 Sep 2009 11:58:00 GMT, skrev Niels P Sønderskov
<npsonder@gmail.com> :

> [...]
>kommer man videre derfra? Har andre oplevet tilsvarende fx efter seneste
>MS-opdateringer? Det er Windows' administration for WiFi der benyttes.

Prøv at slå automatisk genstart fra - så får du en blå skærm med en
fejlmeddelelse der kan give dig en ide om hvad fejlen er.

Kontrolpanel > System > fanen Avanceret > afsnit Start og
Genoprettelse > Indstillinger

Fjern hak ved 'Genstart automatisk'

Hilsen Lars

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 17-09-09 16:13

Lars E. P. grupper@SLETkal2000.dk skrev 17.09.2009 08:35:30 i
<qol3b5hkbomm57c5uk3qmmev9d4usfpjd4@4ax.com> bl.a.:

> [...]
>fejlmeddelelse der kan give dig en ide om hvad fejlen er.
>
>Kontrolpanel > System > fanen Avanceret > afsnit Start og

Tak for rådet, som er givet videre.

--
Niels