Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
At åbne pspimage-filer
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 15-09-09 18:50

Beklager, hvis jeg er landet i en gal gruppe ...

Jeg har fået tilsendt nogle skolebilleder af en gammel mand (ældre end
jeg!), som jeg ikke kan få til at lave dem om til et andet format. Så
derfor spørgsmålet:

Hvordan / i hvilke programmer kan jeg åbne og bearbejde billedfiler med
efternavnet ".pspimage"?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 15-09-09 19:13

Jørgen Grandt wrote:
> [...]
> derfor spørgsmålet:
>
> Hvordan / i hvilke programmer kan jeg åbne og bearbejde billedfiler med

PaintShopPro, som er et corel produkt. Du kan evt sende dem til mig, så
skal jeg "oversætte" dem til jpg'er

Bo //

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 15-09-09 19:39

Bo Bjerre skrev:

> PaintShopPro, som er et corel produkt. Du kan evt sende dem til mig,
> så skal jeg "oversætte" dem til jpg'er

Jeg fandt også frem til at det måtte handle om PaintShopPro. Den har jeg
selv i en gammel 6.01-version, og den ville ikke kendes ved filerne.

Tak for tilbuddet. Send mig venligst din mailadresse til
Hamigen@gmail.com.

Mvh.: Jørgen

Fra : Bo Bjerre

Dato : 16-09-09 07:01

Jørgen Grandt wrote:

> Jeg fandt også frem til at det måtte handle om PaintShopPro. Den har jeg
> selv i en gammel 6.01-version, og den ville ikke kendes ved filerne.
>
> Tak for tilbuddet. Send mig venligst din mailadresse til Hamigen@gmail.com.

Du kan bare sende filerne. Min mail adresse virker

Bo //

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 16-09-09 08:52

Bo Bjerre skrev:

> Du kan bare sende filerne. Min mail adresse virker

Herligt. På forhånd tak!

Mvh.: Jørgen

Fra : Max

Dato : 15-09-09 19:14

Hej Jørgen

> Hvordan / i hvilke programmer kan jeg åbne og bearbejde billedfiler
> med efternavnet ".pspimage"?

Lyder som om det kunne være

http://paintshoppro.dk/portal/

--