E-Mail
webnoob 5265
Kopi af sendte meddelelser?
Fra : Niels Lauritsen

Dato : 15-09-09 13:12

Kære alle.
Jeg kan ikke få maskinen til at gemme sendte meddelelser
i mappen : Sendt post, selvom jeg har hakket det af under Post.
Hvad gør jeg galt, eller undlader jeg at gøre noget andet ?

Venlig hilsen Niels

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 15-09-09 13:27

"Niels Lauritsen" <niels-me@post2.tele.dk> skrev :

>Jeg kan ikke få maskinen til at gemme sendte meddelelser
>i mappen : Sendt post, selvom jeg har hakket det af under Post.

I hvilket mailprogram?

Er det Outlook Express, så hører det hjemme i
--
Kerim
Bruger du Outlook Express?