MS Windows
briani 27239
norton antivirus
Fra : Gert Jacobsen

Dato : 15-09-09 11:38

Hej NG
Hvordan slipper man af med norton antitirus når det er lagt ind på en bærbar
man ar købt.
Jeg kan ikke finde den i installerede programmer.
win XP.
Gert

Fra : Elmer Fjort

Dato : 15-09-09 12:14

"Gert Jacobsen" <engvangtest@jacobsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bærbar man ar købt.
> Jeg kan ikke finde den i installerede programmer.

Gå ind på Nortons hjemmeside, og hent et lille program der afinstaller
programmet.

Elmer

Fra : John T.

Dato : 15-09-09 12:16

"Gert Jacobsen" <engvangtest@jacobsen.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> bærbar man ar købt.
> Jeg kan ikke finde den i installerede programmer.
Hvis du ikke kan finde programmet i : "Tilføj/fjern
Så kik om der er en afinstall. i slve programmet, ellers
åbn "regedit" og søg efter Norton og der slet alt hvad den finder !
Håber det bedste !
John T.

Fra : Elmer Fjort

Dato : 15-09-09 17:00

"John T." <duerikke@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så kik om der er en afinstall. i slve programmet, ellers
> åbn "regedit" og søg efter Norton og der slet alt hvad den finder !

Det prøvede jeg engang, men selv efter en grundig søgning i
registeringsdatabasen, kunne jeg ikke installere
en ny udgave at Norton. Men efter at have kørt det lille program fra
Norton, kunne det lade sig gøre.
Programmet fylder knapt 3 mb, så det tager ingen tid at hente det.

Elmer