Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
finde ud af årgang på nikon optik.
Fra : Torben

Dato : 14-09-09 11:49

Hey NG.
Jeg har behov for at finde udaf årgangen på en nikon optik, er der
nogen som har kendskab til et sted man kan finde ud af det?

Fra : Bo Bjerre

Dato : 14-09-09 19:24

Torben wrote:
> Hey NG.
> Jeg har behov for at finde udaf årgangen på en nikon optik, er der
> nogen som har kendskab til et sted man kan finde ud af det?

Ja,

Bo //

Fra : Bo Bjerre

Dato : 14-09-09 19:25

Bo Bjerre wrote:

> Ja,

nå, for... -du vil osse vide hvor ?

http://www.photosynthesis.co.nz/nikon/lenses.html#85

Bo //

Fra : skeptikeren

Dato : 14-09-09 19:34

On Mon, 14 Sep 2009 10:49:06 -0700 (PDT), Torben
<torbenager@gmail.com> wrote:

>Hey NG.
>Jeg har behov for at finde udaf årgangen på en nikon optik, er der
>nogen som har kendskab til et sted man kan finde ud af det?

Prøv her:

http://www.photosynthesis.co.nz/nikon/lenses.html

mvh

sk