Hvilket email program?
Fra : ___P.Sir

Dato : 14-09-09 17:17

Jeg flyttede fra Outlook da jeg blev træt af at programmet ikke lukkede
helt - når jeg troede jeg lukkede det! Kendt problem, som åbenbart ikke kan
løses andet end med ekstra software og museklik.
Har så været på Thunderbird nogle måneder, men er ikke lykkedes at få fast
signatur i valgt font - skal åbenbart vælges hver gang, ligesom jeg ikke
synes at kunne få meddelelsesfiltre til at virke efter hensigten. Men det er
nok bare mig. Simpelt er det ihvertfald ikke. Savner min Outlook add-on,
"Simply file", som virkede!
Så hvad nu? Er der nogen derude der kan henvise mig til det "perfekte
emailprogram", ihvertfald efter de behov, som jeg her har angivet? Eller
skal jeg virkelig tilbage til Outlook med de ulemper, det har?
Erfaringer med Eudora el. andre?
Preben

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 14-09-09 23:19

___P.Sir remove_ps@granvista.dk skrev 14.09.2009 18:17:23 i
<4aae6c90$0$292$14726298@news.sunsite.dk> bl.a.:

> [...]
>synes at kunne få meddelelsesfiltre til at virke efter hensigten. Men det
>er nok bare mig. Simpelt er det ihvertfald ikke. Savner min Outlook

Det er jo altid lidt svært med noget nyt, men prøv at lægge signaturen i
en html-fil og tilknyt den din(e) mailkonto(/i). Det virker skam - hver
gang.

--
Niels

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-09-09 05:06

Niels P Sønderskov skrev:

>Det er jo altid lidt svært med noget nyt, men prøv at lægge signaturen i
>en html-fil og tilknyt den din(e) mailkonto(/i). Det virker skam - hver
>gang.

At der så ikke er nogen måde der altid får modtagerne til at se forud
definerede skrifttyper, uanset mailklient, er en anden sag.

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk