redning af mails i windows vista
Fra : Tue

Dato : 14-09-09 09:47

Hej

En af mine venners windows vista ar gået ned.
Inden hun reinstallere vista vil jeg rede hendes mail.
Er der nogen der ved hvor de ligger henne på disken?

Med venlig hilsen

Tue

Fra : Ole C

Dato : 14-09-09 11:45

Tue skrev blandt andet:

> En af mine venners windows vista ar gået ned.
> Inden hun reinstallere vista vil jeg rede hendes mail.
> Er der nogen der ved hvor de ligger henne på disken?

Kig her i Windows Mail:
Funktioner>Indstillinger>fanebladet Avanceret>knappen
Vedligeholdelse..>knappen Lagringsmappe.

--
vh
Ole C

Fra : Tue

Dato : 14-09-09 13:34

> Kig her i Windows Mail:
> Funktioner>Indstillinger>fanebladet Avanceret>knappen
> Vedligeholdelse..>knappen Lagringsmappe.

> [...]

Problemet er at vista ikke kan starte op.
Jeg har taget disken ud og sat på min egen PCog skal finde dem via windows
stifinder

- Tue

Fra : Jens Jensen

Dato : 14-09-09 14:15

Tue skrev, Den 14-09-2009 14:33:

> Problemet er at vista ikke kan starte op.
> Jeg har taget disken ud og sat på min egen PCog skal finde dem via windows
> stifinder

Min Windows Mail bruger denne folder (engelsk Vista):
C:\Users\<brugernavn>\AppData\Local\Microsoft\Windows Mail

Folderen AppData er skjult (hidden).

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 14-09-09 14:35

Jens Jensen skrev:

> Min Windows Mail bruger denne folder (engelsk Vista):
> C:\Users\<brugernavn>\AppData\Local\Microsoft\Windows Mail

Stien er den samme i dansk Vista.

Selv om mappen "Users" hedder "Brugere" i stifinderen, står den stadig
som "Users" når jeg tjekker med TotalCommander.

--
Philip - http://chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 14-09-09 13:59

Tue skrev:
> Hej
>
> En af mine venners windows vista ar gået ned.
> Inden hun reinstallere vista vil jeg rede hendes mail.
> Er der nogen der ved hvor de ligger henne på disken?

Det ville hjælpe meget, hvis du kunne fortælle hvilket mail-program, hun
bruger.

Mikkel

Fra : Ole C

Dato : 14-09-09 17:38

Mikkel Moldrup-Lakjer skrev blandt andet:

> Det ville hjælpe meget, hvis du kunne fortælle hvilket mail-program,
> hun bruger.

Åh, - mon dog ikke vi skal gætte på Windows Mail ud fra det oprindelige
spørgsmål...

--
vh
Ole C

Fra : Tue

Dato : 15-09-09 08:44

Det ville hjælpe meget, hvis du kunne fortælle hvilket mail-program,

> Åh, - mon dog ikke vi skal gætte på Windows Mail ud fra det oprindelige
> [...]

Jeg ved ikke hvilken en hun bruger men tog både windows mail og windows live
mail.
Jeg takker for hjælpen.

- Tue