MS Windows
briani 27239
SLOW-PCfighter?
Fra : JBJ

Dato : 13-09-09 00:30

Er der nogen der har prøvet SLOW-PCfighter og kansige om det er noget værd
eller noget møg?

Jeg får en mail med info fra Try Us en gang imellem, og der var et tip om
denne SLOW-PCfighter.

Med venlig hilsen / With kind regards

Jan Johansson

Fra : Paul-J

Dato : 13-09-09 13:26

"JBJ" <thunder@spoergmig.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget møg?
>
> Jeg får en mail med info fra Try Us en gang imellem, og der var et tip om denne

Har prøvet den gratis del et par gange.
Begge gange fik jeg at vide at der var flere tusinde ting som skulle rettes på mit
system.

Men anden gang var altså på en nyinstalleret XP, som helt sikkert ikke har snavs på.
Så min konklusion er at SlowPC-fighter ikke har helt ren mel i posen.
Jeg vil ikke anbefale det til nogen-

Fra : Rado

Dato : 13-09-09 23:52

On Sun, 13 Sep 2009 14:25:41 +0200, "Paul-J" <getpaul@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>system.
>
>Men anden gang var altså på en nyinstalleret XP

Den har nok bare fundet alle de fejl ved XP som MS ikke har gidet
rette....

--
Rado

"Once you are truly wanting to know, then the answers come to you
from every direction, and your marvelous inner being confirms"
- Abraham

Fra : JBJ

Dato : 20-09-09 23:03

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> "Once you are truly wanting to know, then the answers come to you
> from every direction, and your marvelous inner being confirms"

Tak for svaret:)

Fra : Vildere !

Dato : 24-09-09 00:03

On 21 Sep., 00:02, "JBJ" <thun...@spoergmig.invalid> wrote:

> Tak for svaret:)

> Med venlig hilsen / With kind regards
>
> Jan Johansson- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Jeg kan helt klart anbefale programmet, det har reddet 2 af mine
computere fra døden...

mht. den finder mange fejl når det er en helt "ren" installation er
fordi at der ligger ekstremt mange preinstalleret programmer på din
windows installation, hvor de ikke har ryddet ordenlig op... Det er
grunden til at den finder så mange :)

Men programmet kan helt klart anbefales, også er det jo heller ikke
dyrt...

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-09-09 07:10

Vildere ! skrev:

>Jeg kan helt klart anbefale programmet, det har reddet 2 af mine
>computere fra døden...

Selvfølgelig kan *du* det

inetnum: 77.233.232.128 - 77.233.232.191
netname: SPAMfighter-NET-2
descr: SPAMfighter ApS
country: DK
admin-c: MD4015-RIPE
tech-c: MD4015-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: nia-mnt
changed: **@nianet.dk 20070420
source: RIPE

Skide spammer!

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-09-09 07:19

Ivan V. Klattrup skrev:

> Selvfølgelig kan *du* det

> inetnum: 77.233.232.128 - 77.233.232.191
> netname: SPAMfighter-NET-2
>
> Skide spammer!

Tak Ivan! Det er forhåbentlig en medarbejder, som har
skrevet i misforstået loyalitet. Men det er nu ikke noget,
jeg har lyst til at indgå et væddemål om.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Imponér dine venner med ny viden:

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-09-09 12:44

Kim Ludvigsen skrev:

>Det er forhåbentlig en medarbejder, som har skrevet i misforstået
>loyalitet.

Sikkert en fra salgsafdelingen, dem med masser af tid, pga. manglende
ordrer.

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-09-09 19:00

Vildere ! skrev:

>snip

Nå, det er blevet slettet fra googlegrupper nu

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk