Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
pixum er fået influenza
Fra : Peter Holm

Dato : 12-09-09 20:50

hej

jeg sidder og skal bestille en del print på pixum.
jeg har brugt det i årevis med stor glæde.
nu har de så 'optimeret' siden ved tilsyneladende at tilføje et par fejl.

Jeg oplever at filnumrene under billederne pludselig skifter, så de tildeles
et nummer fra et helt andet billede. Det gør det temmelig vanskeligt at
bestille ud fra filnumre, som jeg altid bruger.

Andre der oplever de samme nye fejl med pixums nye side ?

--
Venlig hilsen
Peter

Fra : Kim Jensen

Dato : 13-09-09 21:15

Peter Holm wrote:
> [...]
> bestille ud fra filnumre, som jeg altid bruger.
> Andre der oplever de samme nye fejl med pixums nye side ?

Jeg har oplevet præcis det samme, men dog i deres offline
bog-bestillings-program.

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk