Har fået stjålet min Yamaha FZ6-SA
Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-09-09 11:38

Hej alle,

Jeg kommer hjem efter at have været ude at rejse i en uge og ser en tom
plads hvor motorcyklen plejede at holde.. Så nu jeg har haft den
tvivlsomme ære at opleve at få min motorcykel stjålet.

Faktum er følgende:
Den er stjålet fra en overdækket cykelparkering på Gyngemose Parkvej i
Søborg (bagved den gamle TV-Byen). Det er sket på et tidspunkt i
perioden 5. september kl. 12.00 og frem til i dag d. 12. september kl. 9.00.
Modellen er en blå Yamaha FZ6-SA model '06 med reg. nummer HE 13 940. Af
specielle kendetegn er der monteret RAM-Mount GPS-holder på styret,
orig. yamaha plade til toptaske, dfm-nummerpladeholder og ellers er den
standard.
Der var monteret en bøjlelås gennem forhjulet og bremseskiverne.
Hjulspor afslører at den er blevet trukket baglæns ud af skuret med
blokeret forhjul, men derefter er der ikke noget at se, så måske er den
røget ind bag i en varevogn eller lign.

Modelbillede som viser dens farver:
http://www.bikez.com/pictures/yamaha/2006/22555_0_1_2_fz6%20fazer%20abs_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg

Hvis du har info om motorcyklen kan det meddeles til mig via mail (fjern
..invalid), på min telefon 61393941 eller til Nordsjællands Politi på
49271448.

Godt nok har jeg kaskoforsikring på den, men derfor er det alligevel
ikke sjovt..

Mvh. Martin Sørensen

Fra : Grunnet

Dato : 14-09-09 21:35

"Martin Sørensen" <demolition@laxity.dk.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> 49271448.
>
> Godt nok har jeg kaskoforsikring på den, men derfor er det alligevel ikke

Hej Martin

Ja, det er en træls måde at få udskiftet cyklen på, og selvom du har kasko
på den er det jo ikke gratis.

--
Steen
GL 500 SilverWing '84