MS Windows
briani 27239
Undgå top- og bundtekst ved udskrift?
Fra : Henning

Dato : 12-09-09 07:44

Hvordan undgår jeg tekst i top og bund, når jeg udskriver fra f.eks.
Internet Explorer?

Fra : Edmund

Dato : 12-09-09 16:56

Henning skrev:
> Hvordan undgår jeg tekst i top og bund, når jeg udskriver fra f.eks.
> Internet Explorer?

I IE8 vælg print preview.
Med en af ikonerne for oven kan du til/fravælge header og footer, eller
trykke alt + e

Mvh Edmund

Fra : Pico

Dato : 12-09-09 22:36

Edmund wrote:

> I IE8 vælg print preview.
> Med en af ikonerne for oven kan du til/fravælge header og footer,
> eller trykke alt + e

Du har også en anden smart mulighed med det gratisse program fra HP som
ligger her:

http://www.hp.com/global/dk/da/consumer/digital_photography/free/software/smart-web-printing.html?jumpid=reg_R1002_DKDA

Det er ret efektivt da det er læt at udvælge nøjagtig det man vil udskrive.
--
MVH
Pico

Fra : Kurt Hansen

Dato : 13-09-09 07:12

On Sat, 12 Sep 2009 23:36:00 +0200, Pico wrote:

> [...]
>
> Det er ret efektivt da det er læt at udvælge nøjagtig det man vil udskrive.

Virker kun i MSIE 6, 7 og 8 - Firefox understøttes ikke. Den lægger sig
ganske vist som en ny udvidelse i FF, men når man forsøger at bruge den,
siger den at den nuværende version ikke understøtter denne browser. Går
derefter online for at checke for opdateringer, men der findes ingen der er
nyere, så vi er altså 20% der er afskåret fra at få glæde af det
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Pico

Dato : 13-09-09 21:54

Kurt Hansen wrote:

> [...]
> browser. Går derefter online for at checke for opdateringer, men der
> findes ingen der er nyere, så vi er altså 20% der er afskåret fra at

Beklager det vidste jeg ikke, har ikke installeret den i firefox kun ie.
--
MVH
Pico

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-09-09 07:56

Henning skrev:
> Hvordan undgår jeg tekst i top og bund, når jeg udskriver fra f.eks.
> Internet Explorer?

Det afhænger af programmet, men nu du nævner Internet
Explorer som et af programmerne, så:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-ie7-trin-brug.php#sidehoved

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Prøv det gratis styresystem Ubuntu. Det er gratis, nemt og