Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Optik til Sony Alpha 350
Fra : Lazy

Dato : 11-09-09 12:06

Hej

Jeg er total nybegynder vedr. foto.

Nu kunne jeg godt tænke mig et optik (70-300) som jeg kan tage billeder med
på større afstand end jeg kan med det der standard er på kameraet.

Hvad skal jeg kigge efter? Har tænkt mig at lede på Ebay.

Mvh

Lazy

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-09-09 13:05

"Lazy" skrev i en meddelelse
> Hvad skal jeg kigge efter? Har tænkt mig at lede på Ebay.

Det har ikke den store betydning om det hedder Sony, Tamron eller Sigma.

Jeg har et Tamron i den brændvidde og det virker lidt plastikagtigt -
men optisk er det helt Ok til prisen.

Du kan også være heldig at finde gamle Minolta AF objektiver til stort
set ingen penge - men de fleste af dem er heller ikke mere værd

Hvad-skal-jeg-købe-spørgmål hører i øvrigt til i

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard