E-Mail
webnoob 5265
Windows Mail
Fra : René

Dato : 11-09-09 10:52

Hej
Er der andre der har problemer med at slette mail fra slettet mail mappen.
Jeg har de sidste 14 dage ikke kunne slette mail fra denne mappe, når jeg
prøver
skriver den at der er opstået en ukendt fejl.
Ved dem der ike vil slettes står der når man vil læse dem,

Windows Mail fandt et uventet problem under visning af meddelelsen.
Kontroller, om din computer ikke har mere hukommelse eller ikke har
tilstrækkelig diskplads, og prøv igen.

Computeren har masser hukommelse.
Hvis nogen skulle have en løsning lytter jeg gerne

Jeg kører vista home basic V.6.0.6000

Mvh René

Fra : Carl Drud

Dato : 12-09-09 16:25

René <rene@fjerndette3390.dk> writes:

> [...]
> tilstrækkelig diskplads, og prøv igen.
>
> Computeren har masser hukommelse.
> Hvis nogen skulle have en løsning lytter jeg gerne

Der står noget på siden i linket nedenfor (scroll lidt ned). Jeg ved
ikke om det kan bruges.

http://www.vistax64.com/tutorials/62560-windows-mail-problems.html#post303973

--
Carl

Fra : René

Dato : 13-09-09 08:37

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev i meddelelsen

> Der står noget på siden i linket nedenfor (scroll lidt ned). Jeg ved
> [...]

Takker Carl mange gange.

Jeg skulle installere denne Update for Windows Vista 32 bit (x86) (KB941090)

og så vikrede det igen
René