Lakseroulade
Fra : Magit Jensen

Dato : 09-09-09 16:22

Jeg har for nogen tid siden fået serveret en
lakseroulade, men glemte at få opskriften.
Den bestod bl.a. af nogle skiver ferskrøget
laks yderst og pikant flødeost og jeg tror
spinat indeni men om der var mere ved jeg ikke.
Så var der en slags dressing af cremefraiche
med nogle krydderier af en slags.
Er der en der har en opskrift?
Har googlet, men ikke rigtig fundet noget, jeg
kan bruge.

Venlig hilsen Margit.

Fra : Bisse

Dato : 09-09-09 19:30

http://www.madabc.dk/Lakseroulade+med+spinat.aspx?id=0&type=3&dbid=ccf03cd0-6355-41a5-a314-41e9466ef83d&t=128752065020000000

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 09-09-09 21:07

> Er der en der har en opskrift?
> Har googlet, men ikke rigtig fundet noget, jeg
> kan bruge.

Prøv at læs mit svar til indlægget "Lakseruller". Er det mon dem du er på
udkig efter?

--
Jeppe Vestergaard, Roskilde