MS Windows
briani 27239
Windows 7 underlig tastatur
Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 09-09-09 07:41

Hejsa

Jeg har et underligt problem med Windows 7.
Det er mit tastatur der opføre sig underligt,bedst
som jeg skriver springer markøren
pludselig et andet sted hen, måske en linje op
eller ned.

Jeg har søgt efter en tastaturdriver (Acer Aspire 5315)
men kan ikke finde nogen, jeg ved heller ikke om det er
min driver eller selve Windows 7 der lave problemet.

Jeg har også Ubuntu 9.04 installeret og der er der ingen
problemer med tastaturet.

Det der får mig til at mistænke Windows 7 er at jeg lige
har installeret det på min kones Dell Inspiron 1521 og nu
har hun fået samme problem.

Er der andre der har oplevet dette, det er Windows 7 Build 7100
med Dansk sprogfil installeret, det skal siges at problemet også
var der inden jeg installerede Dansk sprog.

mvh Hans Otto

Fra : Peter Martinsen

Dato : 24-09-09 22:32

"Hans Otto Nielsen" <oz2hns@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> med Dansk sprogfil installeret, det skal siges at problemet også
> var der inden jeg installerede Dansk sprog.

Hej Hans Otto

Foreslår at du opgraderer til Windows Vista !

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 25-09-09 09:15

Peter Martinsen skrev:

> "Hans Otto Nielsen" <oz2hns@hotmail.com> wrote in message

> Hej Hans Otto
>
> Foreslår at du opgraderer til Windows Vista !

Hejsa Peter

Problemet er åbenbart gået i sig selv, har
ikke haft det på det sidste..

"opgrader til Windows Vista", nej det bliver ikke aktuelt..

mvh
Hans Otto