Billig sund mad
Fra : Hippo J.

Dato : 08-09-09 18:53

Det er sparetider så søger lidt gode ideer til billig sund mad, det er
lidt forskelligt om jeg kun laver til mig selv eller til begge personer
i hustanden da vi ikke altid kan spise samtidigt. Har i nogle gode ideer?

Mvh. Hippo

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-09 20:34

http://www.rolflund.dk/

Fra : Hippo J.

Dato : 12-09-09 15:35

Hippo J. skrev:
> [...]
> lidt forskelligt om jeg kun laver til mig selv eller til begge personer
> i hustanden da vi ikke altid kan spise samtidigt. Har i nogle gode ideer?

Tak for svarene, fik nogle gode ideer ud af det.

At købe bøger når man mangler penge er lidt svært, men det tjener sig jo
ind i længen :)

Mvh. Hippo

Fra : Den 9.

Dato : 12-09-09 19:33

"Hippo J." <no@no.inv> skrev i meddelelsen

> Tak for svarene, fik nogle gode ideer ud af det.
>
> At købe bøger når man mangler penge er lidt svært, men det tjener sig jo
> ind i længen :)
>
> Mvh. Hippo

biblioteket kan være svaret - bibliotek.dk