Så bombes goodwill mod mcister igen tilbag~
Fra : Jim Andersen

Dato : 08-09-09 13:22

af endnu en åndsbolle
http://ekstrabladet.dk/112/article1218669.ece

300 i timen med en nummerpladeskjuler

Fra : daniel

Dato : 08-09-09 07:04

On Sep 8, 2:21 pm, "Jim Andersen" <jba...@politiSLET.dk.invalid>
wrote:
> af endnu en åndsbollehttp://ekstrabladet.dk/112/article1218669.ece
>
> 300 i timen med en nummerpladeskjuler

ja men det var da godt han var specificeret som 40, så det ihvertfald
ikke går så meget på "de unge MCister som bare skal kører stærkt" ;)

Fra : Dak

Dato : 08-09-09 14:55

> ja men det var da godt han var specificeret som 40, så det ihvertfald
> ikke går så meget på "de unge MCister som bare skal kører stærkt" ;)

Ja men så kommer vi bare til spørgsmålet: Hvor køber man den elmotor
dims henne?

--
Dak
"Honda CBR600F3 '96"

Fra : Leif

Dato : 08-09-09 15:09

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:4aa66236$0$281$14726298@news.sunsite.dk...

> Ja men så kommer vi bare til spørgsmålet: Hvor køber man den elmotor dims henne?

> [...]

Hvorfor ikke bare lave det så nrpladen vipper / evt. dækkes af en plade
med stigende fart?

Det ville ikke være så iøjefaldende...
/Leif

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 08-09-09 21:15

Leif skrev:

> Hvorfor ikke bare lave det så nrpladen vipper / evt. dækkes af en plade
> med stigende fart?
>
> Det ville ikke være så iøjefaldende...
> /Leif

Man skal bare have en LCD-plade henover, som er koblet sammen med det
lange lys..

Sådan en bandit her http://www.youtube.com/watch?v=ovLpMzMSj9w

Thore

Fra : Jim Andersen

Dato : 09-09-09 07:51

Dak wrote:
> Ja men så kommer vi bare til spørgsmålet: Hvor køber man den elmotor
> dims henne?

Det er bare en viskermotor fra en bil.

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 09-09-09 19:03

Jim Andersen skrev:

> Det er bare en viskermotor fra en bil.

eller en motor fra en centrallås...

Thore

Fra : daniel

Dato : 08-09-09 08:39

On Sep 8, 4:09 pm, "Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> wrote:

> Hvorfor ikke bare lave det så nrpladen vipper / evt. dækkes af en plade
> med stigende fart?
>
> Det ville ikke være så iøjefaldende...
> /Leif

jeg har set dem på engelske sider...gider ikke lig finde dem frem nu,
men de findes..fra flere forskellige fabrikanter.

Fra : Dak

Dato : 08-09-09 16:30

> jeg har set dem på engelske sider...gider ikke lig finde dem frem nu,
> men de findes..fra flere forskellige fabrikanter.

Og så en opdateret nyhedsside. Der var min "storebror".

http://www.bt.dk/krimi/bambus-raket-gav-politiet-baghjul

--
Dak
"Honda CBR600F3 '96"

Fra : Anders Houmark

Dato : 08-09-09 18:56

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og så en opdateret nyhedsside. Der var min "storebror".
>
> http://www.bt.dk/krimi/bambus-raket-gav-politiet-baghjul

En 954 kører sguda ikke 300km/t, eller tager jeg helt fejl? Jeg tror maks
den går 290, og nok nærmere de 275-280 ægte km/t... og det er jo slet ikke
lige så slemt som 300!

Mvh Anders

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-09 19:29

..
> [...]
> den går 290, og nok nærmere de 275-280 ægte km/t... og det er jo slet ikke

Hehe, nej. Det var faktisk også en parkeringsbøde betjenten gerne ville have
stukket ham

--
Mvh,
Allan

Fra : OFH

Dato : 08-09-09 21:05

"Allan K. Poulsen" <allanpoulsen_schnabel_hotmail.com> skrev i meddelelsen
> .

> Hehe, nej. Det var faktisk også en parkeringsbøde betjenten gerne ville
> [...]

De bliver da også mere og mere sippet de betjente. Skal man nu til at køre
rundt med en synlig nummerplade. Og skal man absolut holde sig under 300
km/t.
Verden er da helt af lave! Snart må man vel heller ikke køre på baghjulet
eller overhale indenom.

OFH CBR1100XX

Fra : N/A

Dato : 08-09-09 16:30

Fra : N/A

Dato : 08-09-09 16:30

Fra : SnipSnapSnude

Dato : 09-09-09 00:08

On Tue, 8 Sep 2009 14:21:39 +0200, Jim Andersen wrote:

> af endnu en åndsbolle
> http://ekstrabladet.dk/112/article1218669.ece
>
> 300 i timen med en nummerpladeskjuler

Fedt, det kunne jeg også finde på.

Ærgerligt han ikke optog det og lagde på Youtube
Ghostrider I miss you so much

Fra : Ole

Dato : 09-09-09 04:47

Ja man fatter jo ikke, at mc'ister har et dårligt ry.

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 09-09-09 06:00

Ole skrev:
> Ja man fatter jo ikke, at mc'ister har et dårligt ry.

,,,,,,,,og god hurmor

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Anders Houmark

Dato : 09-09-09 08:27

"Ole" <lykkehus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja man fatter jo ikke, at mc'ister har et dårligt ry.

Og hvad så? Skide være med om vi har et dårligt rygte, det har
motorcyklister vel altid haft, så vidt jeg ved?
Giver det også bilister et dårligt ry, at DE(!*) kører ræs inde i byerne og
dræber mødre med deres ufødte børn i maven osv? Og er bilister generelt ikke
rimelig ligeglade med deres ry?

(* med DE, betyder det altså nogle af dem, ligesom i dette
motorcykeltilfælde...)

Mvh Anders

Fra : Jim Andersen

Dato : 09-09-09 14:35

Anders Houmark wrote:
> Giver det også bilister et dårligt ry, at DE(!*) kører ræs inde i
> byerne og dræber mødre med deres ufødte børn i maven osv?

Ja.

> Og er bilister generelt ikke rimelig ligeglade med deres ry?

Jo. Men de er også beskyttet af stålplader. Så de kan tillade sig at være
ligeglade.

/jim

Fra : Rene Joergensen

Dato : 09-09-09 07:15