MS Windows
briani 27239
Fjernelse af beskadiget program
Fra : Henning Christiansen

Dato : 07-09-09 21:12

Jeg har købt en ny bærbar med Windows Vista. Den blev leveret med en 60
dages prøve på Professionel Office. Imidlertid har jeg købt en Home Office,
som jeg har installeret. Nu vil jeg gerne slette den oprindelige
Officepakke, men jeg kan ikke fjerne den. Jeg får den besked, at den er
beskadiget (Det er måske mig selv, der har kludret i det), og at jeg skal
installere den igen for at kunne slette den. Men det kan jeg jo ikke, da jeg
ingen Program-disk har. Spørgsmålet er hvordan jeg slipper af med den. Kan
jeg gå ind i stifinderen og slette den der?
Henning

Fra : /John

Dato : 07-09-09 21:36

"Henning Christiansen" <Christiansen@lic-mail.dk> skrev i en meddelelse

> (Det er måske mig selv, der har kludret i det)

Tjoh.. du burde nok ha' slettet den gamle, før du installerede den nye.

Af skade bli'r man klog...

> Spørgsmålet er hvordan jeg slipper af med den

Du undlader elegant at fortælle, hvilken version det handler om, men her er
nogle tips:

http://www.google.com/search?q=remove+office

John

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-09-09 22:52

Henning Christiansen skrev:

> Spørgsmålet
> er hvordan jeg slipper af med den

Jeg lavede en geninstallation da jeg ikke kunne slippe af med 2 "halve"
programmer (skubbede skærmen en smule så maskinen lukkede under
afinstallation)

Havde prøvet at fjerne under C => Programmer, men det nyttede ikke noget.
Hans
www.zofiaoghans.dk