MS Windows
briani 27239
Lave MSI driver pakke
Fra : pk

Dato : 06-09-09 18:10

Hej,

jeg skal have lavet en driverpakke til et USB netværkskort (Linksys
USB200M). Meningen er at driveren skal lægges på unattended. Desværre
driller det lidt at driveren ikke er digitalt signeret. Jeg har derfor selv
lavet en cat fil, og står nu med en ini fil, en sys fil og en cat fil. Men
hvordan får jeg lige proppet det ind i en MSI pakke? Jeg har ikke prøvet at
lave MSI pakker før, men har programmet wise package studio til at hjælpe
mig Er der en her der kan forklare mig hvad jeg skal gøre? Altså hvor
skal inf, sys og cat filerne placeres osv.? Vi kører iøvrigt med Win XPSP3DK
på klient maskinerne.
Jeg har prøvet at installere driveren med DPInst, men det funger ikke
rigtigt.

Vh

PK

PS Hvis jeg har postet i den forkerte gruppe beklager jeg meget, kunne ikke
lige finde en der passede bedre.

Fra : Jakob

Dato : 08-09-09 01:37

On Sun, 6 Sep 2009 19:10:16 +0200, pk wrote:

> [...]
>
> PK
>
> PS Hvis jeg har postet i den forkerte gruppe beklager jeg meget, kunne ikke

Du har de rigtige tools. Nu skal du bare have et sted at starte.
Windows Driver Framework
http://search.microsoft.com/results.aspx?form=MSHOME&mkt=en-US&setlang=en-US&q=driver+framework
og
http://www.appdeploy.com/index.asp
Så skal der læses en del. God fornøgelse

--
/Jakob

Fra : N_B_DK

Dato : 11-09-09 06:58

"pk" <nonvalid@nonvalid.com> wrote in message
> Hej,
>
> jeg skal have lavet en driverpakke til et USB netværkskort (Linksys

Hvorfor ikke bare integrere driveren med Nlite?

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.
http://www.sharenator.com/This_is_an_idot_of_a_year/