TB og news
Fra : Per H

Dato : 06-09-09 16:49

Sidder lige og prøver at bruge TB til nyhedsgrupper, men når den skal
vise binære gr, vises kun billeder i en vis størrelse. De små vises
bare som tegn. Er der noget jeg har misset?
det er jpg filer. og er sat op til at vises med irfvanview
som virker fint i forte agent.

per

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-09-09 16:55

Per H skrev:

> [...]
>bare som tegn. Er der noget jeg har misset?
> det er jpg filer. og er sat op til at vises med irfvanview

Hvis det er binære grupper hvor meddelelserne er skåret i stykker i flere
dele, så er det for meget for thunderbird.

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Per H

Dato : 06-09-09 17:04

On 06 Sep 2009 15:54:44 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Hvis det er binære grupper hvor meddelelserne er skåret i stykker i flere
>dele, så er det for meget for thunderbird.

det er ganske enkelte småbilleder der er problemer med.
de store går det fint med. Meen kan godt være at f agent er mere egnet
til binære gr.

per