Hvad gør man med "gammel" bremse væske og ~
Fra : MicJen

Dato : 06-09-09 13:38

Hej

Jeg vil skifte olie og bremse væske og olie.

Det har jeg gjort før, men det værksted jeg tidligere har brugt er
utilgængeligt for tiden.

Der blev olie og bremsevæske opsamlet i større kvantum, og jeg har egentlig
ikke tænkt over hvor det bliver leveret hen.

Så hvor gør I af jeres brugte olie og bremsevæske?

Det drejer sig vel max. om en ½ liter bremsevæske og ca. 4L olie.

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 06-09-09 14:01

On 2009-09-06 14:38:23 +0200, "MicJen"
<michaelgsjensen_FJERN_DETTE_TAK@gmail.com> said:

> Så hvor gør I af jeres brugte olie og bremsevæske?

Kommunens genbrugsstation.

> Det drejer sig vel max. om en ½ liter bremsevæske og ca. 4L olie.

Det tager de uden at løfte et bryen!

Hilsen Henrik

Fra : André S Hansen

Dato : 06-09-09 17:40

"Henrik Palshøj" <dykRE@MOVEmil.dk> skrev i meddelelsen

> Kommunens genbrugsstation.

> Det tager de uden at løfte et bryen!
>
> Hilsen Henrik

Det gør jeg også, ned på Genbrugsstation, der er enda et lille hus til olie
og andre kemikalier

André S Hansen

Fra : MS

Dato : 06-09-09 20:09

"Henrik Palshøj" <dykRE@MOVEmil.dk> skrev i meddelelsen

> Kommunens genbrugsstation.

> Det tager de uden at løfte et bryen!
>
> Hilsen Henrik

Det er da meget nemmere at hælde det i kloakkken, mener også der er en
olieudskiller

Fra : Per V. Misser

Dato : 06-09-09 20:24

"MS"

> Det er da meget nemmere at hælde det i kloakkken, mener også der er en
> olieudskiller
Smid ikke noget i kloaksystemet med mindre det har passeret dig selv
indvortes først.
Velbekomme!

Per V. Misser

Fra : MS

Dato : 06-09-09 20:54

"Per V. Misser" <per_misser@mail.dk> skrev i meddelelsen
> "MS"

> Smid ikke noget i kloaksystemet med mindre det har passeret dig selv
> indvortes først.
> Velbekomme!
>
> Per V. Misser

LOL

Fra : Anders Majland

Dato : 07-09-09 08:55

> Det er da meget nemmere at hælde det i kloakkken, mener også der er en
> olieudskiller

Det er nok de færreste hjemmeskruere der har olieudskiller under afløbene

Men det er sikkert et lovkrav til værksteder ligesom det er til grilbarer og
lign (der kan jo også komme en del fedt og olie i afløbet ...)

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-09-09 15:20

On Mon, 7 Sep 2009 09:55:10 +0200, "Anders Majland"
<See.Signature@Address.invalid> wrote:

Hej.

>Det er nok de færreste hjemmeskruere der har olieudskiller under afløbene
Jeg syntes nu ellers at Per har givet opskriften på den ultimative
olieudskilder - Skål

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo