Ledningsnet Honda CB500K3 1977
Fra : Nicolai

Dato : 05-09-09 12:05

Hej!

Jeg har en Honda CB500 K3 fra 1977 som jeg er ved at istandsætte. Derfor vil
jeg gerne have fat i et nyt ledningsnet. Jeg kan dog ikke finde et
ledningsnet til en K3 nogen steder. Er der nogen af Jer eksperter der ved om
og hvor sådan et kan købes?

Hvis ikke det er muligt at skaffe det korrekte ledningsnet havde jeg tænkt
at købe et til en CB500K2 eller CB550K3 istedet, disse kan nemlig begge
skaffes (og så der det vel bare til lave nogle tilpasninger til disse). Er
der nogen der ved hvilket ledningsnet der passer bedst til min
CB500K3....altså det til en K2 eller det til en CB550K3?

Nicolai

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-09 20:18

"Nicolai" <nicolai@neesgaard.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil jeg gerne have fat i et nyt ledningsnet. Hvis ikke det er muligt at
> skaffe det korrekte ledningsnet havde jeg tænkt at købe et til en CB500K2

Hej Nicolai
Jeg vil prøve at hjælpe selvom jeg ikke kender CB 500 K3
Men jeg ved at den største forskel imellem CB 550 og CB 550 K3
ligger i stellet, specielt i andre indsugnings filtre / box
Men i ledningsnettet tror ikke der er forskel
Derimod er der forskel imellem 500 og 550 ledningsnet
CB 550 har andre ledninger til sikringer , andre ledninger til blinklys ,
starteren har også en anden lednings føring
Så hvis du kan få ledningsnet til CB 500 K2 så tror jeg det passer
Og jeg tror også et alm. ledningsnet til CB 500 passer

Hilsen
Jack

Fra : Futte&Co

Dato : 07-09-09 13:28

Nicolai skrev:
> Hej!
>
> Jeg har en Honda CB500 K3 fra 1977 som jeg er ved at istandsætte.

Her er forskellige diagrammer og parts lister:
http://www.honda4fun.com/spaccati/spaccati.html

Der er også en del værkstedsmanualer

--
Jørgen, Brøndby