Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Beskæring af billeder
Fra : Mort1s1

Dato : 05-09-09 12:40

Jeg skal klargøre / beskære en del billeder til print - har tidligere haft
et nemt lille program, som desværre er blevet slettet, er der nogen der har
et bud på et program til formålet - skal kun bruges til beskæring.

Mvh
Mort1s1

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-09 12:52

"Mort1s1" <
> [...]
> program, som desværre er blevet slettet, er der nogen der har et bud på et program til
> formålet - skal kun bruges til beskæring.

Kan du ikke bare installere programmet igen -
du kan finde en del software på www.cnet.com
noget er gratis - programmerne er anmeldt og rangeret
efter popularitet, snup det populæreste der opfylder
dine behov, så går du ikke galt i byen. -max-

Fra : /Peter

Dato : 05-09-09 13:19

"Mort1s1" <mortensensfjern@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> haft et nemt lille program, som desværre er blevet slettet, er der
> nogen der har et bud på et program til formålet - skal kun bruges til

det er garanteret det her du søger:
http://ekot.dk/programmer/JPEGCrops/

Fra : Mort1s1

Dato : 05-09-09 13:21

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> "Mort1s1" <mortensensfjern@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse
>

> det er garanteret det her du søger:
> http://ekot.dk/programmer/JPEGCrops/

Lige præcis - tak for hjælpen

Mort1s1

Fra : Jan Smed

Dato : 19-09-09 22:48

/Peter wrote:
> det er garanteret det her du søger:
> http://ekot.dk/programmer/JPEGCrops/

Tak for tippet! Det har heg også været på udkig efter!