MS Windows
briani 27239
Kan man ændre USB til USB2 ?
Fra : Mr. Mox

Dato : 06-09-09 03:32

Jeg har købt en scanner til lysbilleder/diapositiver og s/h negativer
men var ikke vidende om at jeg ikke havde et USB stik på min PC'er.
Det er åbenbart et krav for at få scanneren til at virke. Jeg har hørt
at scanneren skulle give gode resultater så jeg vil gerne beholde den,
men hvordan får jeg USB2 på maskinen??
Kan man blot købe dem og installere dem eller kan man bruge sådan en
"løs" fidus som jeg i forvejen har med 4 indgange? Er de dyre?
mewd venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Erik Olsen

Dato : 06-09-09 10:40

Mr. Mox wrote:

> [...]
> Kan man blot købe dem og installere dem eller kan man bruge sådan en
> "løs" fidus som jeg i forvejen har med 4 indgange? Er de dyre?

Man kan købe et PCI-kort med 3 eller fire USB-stik som passer i nyere
PC'ere med Windows 2000 og nyere.

Du skriver ikke noget om din PC. Når den ikke er født med USB, må den
være halvgammel. Hvad er det for en PC, og hvilket styresystem bruger
du?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Helge

Dato : 06-09-09 11:05

Hej Mr.Mox, på min gamle computer sad der stik til usb på bundkortet, så jeg
kunne bare købe en løs usbramme, med stik til bundkortet. Hvis det er en
gammel computer, er det dog form. kun usb1.1, så hvis scanneren kræver usb2,
så duer det ikke.

mvh. Helge

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-09-09 12:48

"Mr. Mox" <jens.gibe@gmail.com> skrev i en meddelelse
> men hvordan får jeg USB2 på maskinen??

Køber et indstikskort med USB2 og sætter i maskinen.

Men det har ikke noget med Windows at gøre, så det var nok mere relevant
at spørge i en hardware-gruppe

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Mr.X

Dato : 06-09-09 16:19

[...]
Prøv at se her, det er ikke nødvendigvis Sangberg du skal købe, men de har
en god hjemmeside, hvor man kan finde diverse stik og kabel så man kan se,
hvad der findes
http://www.sandberg.dk/product.aspx?id=130-12

Fra : Mr. Mox

Dato : 06-09-09 15:12

On 6 Sep., 11:36, "Ivan V. Klattrup" <ivan.klatt...@gmail.com> wrote:

> http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=61962er en mulighed

> Det vurderer du selv
>
> --
> Ivan V. klattruphttp://klattrup.dk

Tak for svaret Klatrup, men også alle I andre.
Jeg køber en og sætter ind i den skinnefidus i PC'en hvor jeg stadig
har een plads.
Tak igen hilsen Mr. Mox

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-09-09 22:27

Mr. Mox skrev:

>Tak for svaret Klatrup, men også alle I andre.

Hov, jeg cancelled den ellers, for da jeg så specifikationerne nærmere var
det ikke usb 2.0

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-09-09 04:53

Han kan bruge dette i stedet:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=12199

USB2.0 4 eksterne porte + 1 intern.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Rado

Dato : 08-09-09 12:44

On 06 Sep 2009 21:27:01 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

>Hov, jeg cancelled den ellers, for da jeg så specifikationerne nærmere var
>det ikke usb 2.0

Cancel virker hos TDC, men er posten røget ud på andre servere der
ikke har Cancel support kan den ikke slettes.

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda

Fra : N/A

Dato : 06-09-09 22:27