MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista - ReadyBoost
Fra : S. M

Dato : 05-09-09 08:16

Jeg vil gerne bruge en USB Stick for at lave ydeevnen i min Vista,
bedre da min notebook kun kan klare 2Gb hukommelse. men uanset hvilken
USB stick jeg sætter i før jeg denne besked "Denne enhed har ikke de
nødvendige ydelsesegenskaber til at kunne bruges til at optimere
systemet hastighed" Hvilke USB stick kan klare opgaven ?

Jeg har prøvet med de 2 forskellige fabrikater jeg har , og vil gerne
være sikker på at den næste jeg køber kan klare opgaven...
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : J

Dato : 05-09-09 08:46

"S. M" <mikkelsen58@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har prøvet med de 2 forskellige fabrikater jeg har , og vil gerne
> være sikker på at den næste jeg køber kan klare opgaven...

ReadyBoost virker kun, hvis man tror på det.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-09-09 14:01

Læs testen som Paul linkede til.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 05-09-09 09:09

> [...]
>
> Jeg har prøvet med de 2 forskellige fabrikater jeg har , og vil gerne
> være sikker på at den næste jeg køber kan klare opgaven...

Der ligger en lille test her
http://www.activewin.com/reviews/hardware/memory/vista/readyboost.shtml
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-09-09 14:08

Der kræves 2 ting for at det virker.
1. En USB 2.0 port.
2. En Memory stick som er Readyboost certificeret (Står for det meste
på indpakningen).

Apacer plejer at være gode.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : KentBM

Dato : 05-09-09 20:57

S. M skrev:
> [...]
>
> Jeg har prøvet med de 2 forskellige fabrikater jeg har , og vil gerne
> være sikker på at den næste jeg køber kan klare opgaven...

Jeg kunne heller ikke få nogle af min 4 forskellige USB-nøgler til at
fungere, men så prøvede jeg med et mikro-SD-kort (i en SD-kort-adapter)
og det virkede.

--

Kent