MS Windows
briani 27239
Kopiere filer til dvd
Fra : Kert Rats

Dato : 04-09-09 22:14

Umiddelbart kan jeg via Windows Stifinder kopiere filer til en cd (højreklik
på filen, Send til), men sætter jeg en dvd i dvd-drevet, så vil Windows
Stifinder ikke
kopiere filen.
Hvordan kan jeg kopiere filer til en dvd via Windows Stifinder? Måske et
dumt spørgsmål - i fald, bær da over med mig.

Venligst

Kert Rats

Fra : Jesper Lund

Dato : 04-09-09 22:22

Kert Rats wrote:

> [...]
> Hvordan kan jeg kopiere filer til en dvd via Windows Stifinder? MÃ¥ske et
> dumt spørgsmål - i fald, bær da over med mig.

Hvis det er XP skal du have andet software.

--
Jesper Lund

Fra : Kert Rats

Dato : 05-09-09 04:10

"Jesper Lund" <usenet@jesperlund.com> skrev i en meddelelse

> Hvis det er XP skal du have andet software.

OK. Jeg har XP (det burde jeg have skrevet), så jeg må finde noget software,
der kan overføre filer til en data-dvd.
Jeg har tidligere brugt Nero, men Nero laver så maget om på tingene på ens
pc, så vidt jeg husker.
Findes der et godt program, der ikke laver unoder?

Venligst

Kert Rats

Fra : J

Dato : 05-09-09 08:45

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse

> [...]
> pc, så vidt jeg husker.
> Findes der et godt program, der ikke laver unoder?

Nero laver kun det om, du tillader.

Fra : Kert Rats

Dato : 05-09-09 11:47

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

> "Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse

> Nero laver kun det om, du tillader.

Jeg prøver Nero igen.

Venligst

Kert Rats

Fra : Edmund

Dato : 06-09-09 08:01

Kert Rats skrev:

> Jeg prøver Nero igen.

Der er jo også Nero Free
http://www.nero.com/eng/downloads-nero9-free.php

Såm "kun" er et brændeprogram

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-09-09 16:50

Samt kan kopiere CD/DVD (ikke beskyttede).

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : KentBM

Dato : 04-09-09 22:50

Kert Rats skrev:
> [...]
> Hvordan kan jeg kopiere filer til en dvd via Windows Stifinder? Måske et
> dumt spørgsmål - i fald, bær da over med mig.
Det åbenlyse spørgsmål siden du ikke skriver noget om styresystem eller
maskine er vel om du er sikker på, at der er en DVD-brænder monteret i Pcen?

--

Kent

Fra : Kert Rats

Dato : 05-09-09 04:12

"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> skrev i en meddelelse
> Det åbenlyse spørgsmål siden du ikke skriver noget om styresystem eller
> maskine er vel om du er sikker på, at der er en DVD-brænder monteret i
> Pcen?

Undskyld, jeg burde have oplyst bedre.
Jo, der sidder en dvd-brænder i pc'en. Men jeg kører Windows XP, så jeg kan
ikke kopiere til en dvd - se svaret fra Jesper Lund.

Venligst

Kert Rats

Fra : Jesper Lund

Dato : 06-09-09 16:53

Jens Peter Karlsen wrote:

> Samt kan kopiere CD/DVD (ikke beskyttede).

ImgBurn.

--
Jesper Lund