MS Windows
briani 27239
Kan ikke oprette kontaktpersongruppe
Fra : Jørgen Gerdorf

Dato : 04-09-09 12:00

Jeg bruger Windows Vista Home Premium.

Mit problem er at jeg ikke kan (finde ud af at) oprette en
kontaktpersongruppe i Windows Mail ;o(

Iflg. Help-funktionen i Windows Mail skal jeg bare klikke "..på Ny
kontaktpersongruppe på værktøjslinjen", men jeg finder ikke nogen menu/ikon
der hedder sådan!

På min værktøjslinie ser jeg udelukkende teksterne "Organiser", Visninger"
og "Brænd".

Hvad gør jeg?

Mvh.
Jørgen Gerdorf

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 04-09-09 13:27

"Jørgen Gerdorf" <jorgen_gerdorf@privat.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:4aa0f33d$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> menu/ikon der hedder sådan!
>
> På min værktøjslinie ser jeg udelukkende teksterne "Organiser",

Stiller det samme spørgsmål i dk.edb.internet.software.mail+news, så vil
jeg tro der er nogen der lige ved det.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Bjarne Chr

Dato : 04-09-09 16:12

"Jørgen Gerdorf" <jorgen_gerdorf@privat.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> menu/ikon der hedder sådan!
>
> På min værktøjslinie ser jeg udelukkende teksterne "Organiser", Visninger"

Prøv i Organiser / Layout sæt flueben i menulinie.
mvh / bc

Fra : Preben Andersen

Dato : 04-09-09 17:49

"Bjarne Chr" <Bc@Bc.invalid> skrev i meddelelsen

> Prøv i Organiser / Layout sæt flueben i menulinie.

Jeg går ud fra, du mener Vis -> Layout, og hvor ser du så noget, der hedder
"menulinie"?
--
mvh/Preben

Fra : Bjarne Chr

Dato : 04-09-09 18:42

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i meddelelsen
> "Bjarne Chr" <Bc@Bc.invalid> skrev i meddelelsen

> Jeg går ud fra, du mener Vis -> Layout, og hvor ser du så noget, der
> [...]
Når du er inde i kontaktpersoner
Har du Organiser og under Layout har du menulinie
mvh Bc

Fra : Preben Andersen

Dato : 04-09-09 22:27

> Når du er inde i kontaktpersoner
> Har du Organiser og under Layout har du menulinie
> mvh Bc

OK, nu ser jeg hvad du mener, men der sker ikke noget, selv om jeg sætter
flueben i "menulinie"
--
mvh/Preben

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-09-09 22:08

In news:4aa0f33d$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Jørgen Gerdorf <jorgen_gerdorf@privat.tdcadsl.dk> typed:
> [...]
> menu/ikon der hedder sådan!
>
> På min værktøjslinie ser jeg udelukkende teksterne "Organiser",

Jeg kan heller ikke finde nogen knap der hedder kontaktpersoner her. Jeg går
altid en lille omvej, d.v.s. jeg går til indbakken og trykker på opret ny
meddelelse. Derfter trykker jeg der hvor der står "til" så kommer
kontaktpersonerne frem, og så kan man trykke på knappen "ny kontaktperson".
Det lyder fjollet, men det er den eneste måde jeg kan oprette nye
kontaktpersoner på.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Bjarne Chr

Dato : 05-09-09 09:50

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> kontaktpersonerne frem, og så kan man trykke på knappen "ny
> kontaktperson". Det lyder fjollet, men det er den eneste måde jeg kan
Gå i Vis / Layout / Tilpas Værktøjslinie
der kan du tilføje kontaktpersoner m.m.
Du kan jo også sætte et flueben i
mappeliste / værktøjslinie / visningspanel / osv.
mvh / Bc

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-09-09 11:14

In news:4aa1817d$0$290$14726298@news.sunsite.dk,
Tove Krieger <missminimiv@privat.dk> typed:
> [...]
> så kommer kontaktpersonerne frem, og så kan man trykke på knappen "ny
> kontaktperson". Det lyder fjollet, men det er den eneste måde jeg kan

Nu fandt jeg ud af det. Man skal stå i indbakken og trykke på
kontaktpersoner i menulinien, så står der i menulinien "ny kontaktperson" og
"ny kontaktpersongruppe", og så skulle den vist være der.

Jeg synes at mange ting var nemmere i XP, hvor man havde Outlook Express.

Fra : Per

Dato : 11-09-09 13:22

Jørgen Gerdorf wrote:
> [...]
> menu/ikon der hedder sådan!
>
> På min værktøjslinie ser jeg udelukkende teksterne "Organiser",

Hej Jørgen du skal gøre sådan her:

Klik på kontaktpersoner øverst i menulinien - så åbnes der et nyt vindue med
dine kontaktpersoner.

Højreklik der hvor dine kontaktpersoner står, hvis du har nogen (ca. midt i
vinduet) - klik så på tilpas denne mappe og ændr. til kontaktpersoner i
stedet for "billeder og videoer".

Så burde den være der.

mvh. Per