MS Windows
briani 27239
Log over systemfejl?
Fra : JBJ

Dato : 03-09-09 23:51

Hej til alle:)

I vista er der en logfil hvor man kan se hvad der er sket med computeren i
en given periode(overvågning af stabilitet og ydeevne>
Stabilitetsovervågning), jeg mener der er det samme i XP men kan ikke lige
huske hvor det er man finder det.

Er der nogen der ved det?

Med venlig hilsen / With kind regards

Jan Johansson

Fra : Jakob

Dato : 03-09-09 23:56

On Fri, 4 Sep 2009 00:51:19 +0200, JBJ wrote:

> [...]
> en given periode(overvågning af stabilitet og ydeevne>
> Stabilitetsovervågning), jeg mener der er det samme i XP men kan ikke lige

Højreklik på 'Denne computer' -> Administrer -> så har du mulighed for at
finde log

--
/Jakob

Fra : JBJ

Dato : 04-09-09 12:01

"Jakob" <wh@tever.not> skrev i meddelelsen

> Højreklik på 'Denne computer' -> Administrer -> så har du mulighed for at
> finde log
>
> --
> /Jakob

Mange tak for svaret:)

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-09 12:40

">
> Højreklik på 'Denne computer' -> Administrer -> så har du mulighed for at
> finde log
>
> --
> /Jakob

Så må jeg lige indsparke et spørgsmål når nu emnet bliver berørt...

Når jeg højreklikker på "denne computer", så er der ingen reaktion når jeg
vælger administrer.

Ej heller kan jeg få adgang til hardware under egenskaber ?

Mvh Ebbe

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-09-09 01:05

Ebbe (7000) skrev:

> [...]
>
> Når jeg højreklikker på "denne computer", så er
> der ingen reaktion når jeg vælger administrer.
>
> Ej heller kan jeg få adgang til hardware under

Så må din pc være inficeret at et eller andet.

I den situation kører jeg altid en Ccleaner, en
Eusing og en SuperAntiSpyware.

Jeg regner naturligvis med at du har noget
antivirus installeret?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk - http://html-faq.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-09 08:01

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> I den situation kører jeg altid en Ccleaner, en
> Eusing og en SuperAntiSpyware.
>
> Jeg regner naturligvis med at du har noget

Hej Allan, tak for svar, men sådan har den opført sig fra ny af. Ccleaner og
Superantispyware er forøvrigt fast bestanddel på alle min maskiner

Jeg har en eller anden idé om at det har noget med rettigheder at gøre, men
jeg er eneste bruger, og står som Admin. Gæstekonto ej aktiveret.

Det forekommer mig sært, ingen andre maskiner jeg har / har haft, har opført
sig på denne måde. Ikke det store problem, men hardwareegenskaber kunne nu
være rar at kunne se.

Mvh Ebbe

Fra : Jakob

Dato : 08-09-09 01:31

On Sun, 6 Sep 2009 09:00:39 +0200, Ebbe (7000) wrote:

> [...]
> sig på denne måde. Ikke det store problem, men hardwareegenskaber kunne nu

Hvilket system drejer det sig om?

--
/Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-09 07:26

"Jakob" <wh@tever.not> skrev i en meddelelse

> Hvilket system drejer det sig om?
>
> --
> /Jakob

Ups ja, klassisk fejl. Det er en XP jeg kører på denne lille Atom-bestykkede
Aldi maskine

Mvh Ebbe