MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Adgangskode glemt/ny
Fra : HCB

Dato : 03-09-09 15:36

Når man har glemt adgangskode, hvad gør man
Chris

Fra : J

Dato : 03-09-09 15:54

"HCB" <hc@brodersen.as> skrev i en meddelelse
> Når man har glemt adgangskode, hvad gør man
> Chris

Tager en tudekiks.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 03-09-09 16:07

On Thu, 3 Sep 2009 16:54:03 +0200, "J" <j@nospam.xy> wrote:

>"HCB" <hc@brodersen.as> skrev i en meddelelse
>
>Tager en tudekiks.

Man kan også få fat i (eller selv lave) en af de floppyer / CD / DVD /
USB-sticks, hvorpå der er et program til at ændre password på
eksisterende kontoer(brugernavne) med.

/Hans

Fra : Kim

Dato : 03-09-09 19:02

"HCB" <hc@brodersen.as> skrev i meddelelsen
> Når man har glemt adgangskode, hvad gør man
> Chris

Hej

Prøv at læse lidt tilbage i denne gruppe der findes svaret nemlig.

Se Knud Erik's svar fra den 31/8 her
der svarer han på det samme spørgsmål.

Mvh
Kim

Fra : Peter

Dato : 03-09-09 21:03

"HCB" <hc@brodersen.as> skrev i en meddelelse
> Når man har glemt adgangskode, hvad gør man
> Chris

Det kommer sørme an på adgangskode til hvad

Er det til bios på din bærbare - ja så ville jeg nok først græde lidt, for
det kan blive et meget stor arbejde at knække den.
Er det til bios på din stationære PC, så jumper du bare bios.

Er det blot lock-on passwordet til Windows, er det meget nemmere.
Gå ind på http://ophcrack.sourceforge.net/download.php , og download .iso
versionen af ophcrack Live CD
brænder en cd med programmet, smider den i og lader den boote, og ca. 1
minut senere har du dit password.

PeterB

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-09-09 00:51

HCB skrev:

> Når man har glemt adgangskode, hvad gør man

De fleste stopper Windows-cd'en i drevet, og starter
forfra.

Jeg har set et eller flere programmer på Hiren's
Boot CD, der kan fjerne adgangskoden - jeg kan
ikke huske hvad det hedder.

Ligger der data på drevet, som du vil gemme, er
det nemmest at sætte drevet i en anden maskine,
og hente data ud.

Herefter kan du roligt formatere disken, og installere
systemet på ny.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk - http://html-faq.dk