MS Windows
briani 27239
Intet filsystem på extern disk
Fra : Ukendt

Dato : 03-09-09 08:47

En extern disk har mistet sit filsystem.
Windows spørger om disken skal formateres når man i denne computer
forsøger at tilgå disken.
I Computeradmin. kan man se at disken er i orden, men den ikke har
noget filsystem.
Hvad gør man så?
Har læst nogen om programmet Testdisk:
http://www.helgec.dk/lost%20data.html
Er der nogen her der har erfainger?

Fra : Stampe

Dato : 03-09-09 09:23

<Peter Sørensen> skrev i meddelelsen
> [...]
> forsøger at tilgå disken.
> I Computeradmin. kan man se at disken er i orden, men den ikke har

Hvad har der ligget på disken? Ligger der noget vigtigt?

Mvh
Allan

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-09 09:57

> Hvad har der ligget på disken? Ligger der noget vigtigt?
Det er en backup disk.

Der er en bedre forklaring om Testdisk på:
http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Step_By_Step
Men forløbig har den ikke fundet noget.

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-09 10:28

On Thu, 03 Sep 2009 10:57:18 +0200, Peter Sørensen asu <Peter
Sørensen> wrote:

> Det er en backup disk.
>
> Der er en bedre forklaring om Testdisk på:
> http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Step_By_Step
> Men forløbig har den ikke fundet noget.

Fedt program, efter en deeper search, kom der liv i disken !!!!!!!!!

Fra : Brian H

Dato : 03-09-09 15:13

> Fedt program, efter en deeper search, kom der liv i disken !!!!!!!!!

Jep det er bare super, har også reddet min røv en enkelt gang :)