E-Mail
webnoob 5265
Fjern svar kun afsender i Thunderbird
Fra : Edmund

Dato : 02-09-09 22:02

Kan man fjerne "svar kun afsender" i højrekliksmenuen når der svares på
news i Thunderbird

Nu har jeg igen igen skrevet direkte til afsender

Mvh Edmund

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-09-09 22:50

Edmund skrev:

> Kan man fjerne "svar kun afsender" i højrekliksmenuen når der svares på
> news i Thunderbird

Du kan da bruge genvejen Ctrl-R. Der er nemlig ingen genvej til
at skrive et mailsvar.

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-09-09 11:14

Edmund skrev:
> Kan man fjerne "svar kun afsender" i højrekliksmenuen når der svares på
> news i Thunderbird

Ja, men det er ret nørdet. Hvorfor ikke bare bruge
besvar-knappen i værktøjslinjen? Her kan du fjerne uønskede
knapper (fx svar alle-knappen), så der kun svares i gruppen.
Og så sparer du tilmed et klik med musen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet:

Fra : Edmund

Dato : 05-09-09 02:44

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
> værktøjslinjen? Her kan du fjerne uønskede knapper (fx svar
> alle-knappen), så der kun svares i gruppen. Og så sparer du tilmed et

Ja jeg må have nye vaner .

Nå det var ikke så farligt, ingen sure opstød over at de har fået mails.

Mvh Edmund