MS Windows
briani 27239
Vedr. Win 7 Skrivebord
Fra : John T.

Dato : 31-08-09 20:12

Hej !
Når man peger med musen på et ikon på skrivebordet,
så kommer der en firkantet lys rude, kan den fjernes ?
Hilsen John

Fra : Jørgen

Dato : 31-08-09 21:07

"John T." <duerikke@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej !
> Når man peger med musen på et ikon på skrivebordet,
> så kommer der en firkantet lys rude, kan den fjernes ?
> Hilsen John

højre klik med musen på skrivebordet (ikke på nogen ikon)
personlige Indstillinger.
vælg Tema
Vælg Windows Klassisk.

Jørgen

Fra : John T.

Dato : 01-09-09 08:56

"Jørgen" <ozxxx@xxxxxxx.comx> skrev i meddelelsen

> "John T." <duerikke@mail.dk> skrev i meddelelsen
>
> højre klik med musen på skrivebordet (ikke på nogen ikon)
> [...]
Hej Jørgen.
Ja, det virkede, men så kan jeg ikke få de andre temaer, altså skifte til
anden
farve, men skal ha´ den kedelige grå !!
Hilsen John

Fra : Jørgen

Dato : 01-09-09 11:22

> [...]
> Hej Jørgen.
> Ja, det virkede, men så kan jeg ikke få de andre temaer, altså skifte til

Jo du kan, prøv også nede til venstre START, Kontrolpanel, Udseende og
personlige indstillinger,
vælg skift skrivebordsbaggrund, der er masser af faver, hvis du ikke lige
kan bruge dem klik på Flere.

Jørgen

Fra : John T.

Dato : 01-09-09 11:46

> [...]
> personlige indstillinger,
> vælg skift skrivebordsbaggrund, der er masser af faver, hvis du ikke lige

Det prøver jeg i aften, lige nu er det XP der kører.
John

Fra : John T.

Dato : 01-09-09 14:26

"John T." <eenfyr@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Det prøver jeg i aften, lige nu er det XP der kører.
> John

Så er jeg tilbage på Win7,
Det virkede fint med div. farver, blot er prosseslinjen stadig grå ?
Kan du fortælle mig stien til skrivebordet ? Hvis jeg vil oprette en
midlertidig
genvej, jeg kan bare ikke finde stien !
John

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-09-09 18:35

C:\Users\ditbrugernavn\desktop
Processlinjen er grå fordi det er den klassiske farve på den som du jo
selv har valgt.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : John T.

Dato : 01-09-09 19:01

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> C:\Users\ditbrugernavn\desktop
> Processlinjen er grå fordi det er den klassiske farve på den som du jo
> selv har valgt.
>
> Regards Jens Peter Karlsen

Tak til Jens !!
Jeg har ændret til mit eget teme jeg havde fra XP,
der kommer nok snart en bog med div. tips og trick
Bl.a. om hvordan man fjerner den gennemsigtige firkant om ikonerne,
det er da helt hen i vejret at ikonerne ikke kan være meget tæt på hinanden.
John

Fra : henrik

Dato : 02-09-09 01:09

On 1 Sep., 20:01, "John T." <dueri...@mail.dk> wrote:

> [...]
> Bl.a. om hvordan man fjerner den gennemsigtige firkant om ikonerne,
> det er da helt hen i vejret at ikonerne ikke kan være meget tæt på hinanden.

Prøv at tjekke siden http://www.windows7guide.dk ud, der er der en
masse tips til hvordan man tweaker Windows 7 og et debat forum.

Fra : John T.

Dato : 02-09-09 12:35

"henrik" <henrik@hb-seo.dk> skrev i meddelelsen >
> Prøv at tjekke siden http://www.windows7guide.dk ud, der er der en
> masse tips til hvordan man tweaker Windows 7 og et debat forum.

Tak for linken Henrik !!
John