MS Windows
briani 27239
Tvinge opgredering af Vista til Windows 7?
Fra : Henning

Dato : 31-08-09 17:12

Jeg har hentet Windows 7 hos Microsoft og havde håbet jeg kunne få lov
at opgradere min Vista. Men desværre - Vista er på dansk og Windows 7
er på engelsk.
Er der nogen måde at tvinge en opdatering igennem? Jeg er klar over
Windows 7 bliver på engelsk, det er ikke det store problem, jeg gider
bare ikke til at installere alle mine programmer og utilities forfra

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 31-08-09 17:43

Henning <no.mail@all.invalid> wrote in

> [...]
> er på engelsk.
> Er der nogen måde at tvinge en opdatering igennem?

Nej. Windows 7 har p.t. stadig beta status.

Vent istedet på den officielle frigivelse af Windows 7 DK.

--
Fordi folk læser oppefra og ned.
Hvorfor er topposting irriterende?