MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Har glemt min Win loginkode
Fra : Peter P

Dato : 31-08-09 16:22

Jeg har en gl stationær pc jeg ikke har brugt i 1 år
Nu skal jeg så have gang i den. Men kan ikke huske koden jeg lavede i sin
tid.
Jeg har kun mig selv på som konto eller administrator.
Hvad program kan hjælpe mig og hvor finder jeg det.
Det må vel være en iso fil jeg skal brænde på en cd som er bootbar og så
boot op fra denne.
Håber en kan hjælpe og evt lidt vejledning om hvordan jeg gør

Mvh Lars som føler sig meget dum

Fra : Knud Erik

Dato : 31-08-09 17:40

"Peter P" <jeg.har@ingen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> boot op fra denne.
> Håber en kan hjælpe og evt lidt vejledning om hvordan jeg gør

Hej
Prøv at hente "ophcrack" liveCD, den skulle kunne
klare det.
http://ophcrack.sourceforge.net/

Knud Erik

Fra : N_B_DK