Små plastbøtter, til dem der søger
Fra : Ditte

Dato : 29-08-09 18:54

Hej

Jeg var i Blokhus og fandt en butik med masser af små plastbøtter med
låg. Det er af mærket Rice.
Googlede lidt og fandt denne side:
http://www.lisen.dk/product.asp?product=1987

Men ellers kan de købes hos Interiørbutikken i Blokhus (Torvet 3).

Hilsen Ditte
Der ikke manglede plastbøtter, men husker at de har været eftersøgt i
gruppen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-08-09 08:14

Ditte <glemdet@nonejnopenot.nope> writes:

> [...]
> http://www.lisen.dk/product.asp?product=1987
>
> Men ellers kan de købes hos Interiørbutikken i Blokhus (Torvet 3).

Tusind tak, det var mig der manglede dem.

Og så var jeg lige oppe ved Blokhus i går og der var udsalg! Men så må
jeg jo på nettet. :)

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde